Arlandria schreef:
Haha naast Harry ben ik klein duimpje. Ik schil al 12 cm met Louis.
Here the same! Ik had verwacht dat Harry kleiner was, maar ja hij blijft een lekker ding (net als Liam)! Nou ja ik ben niet voor niets door mijn docent kabouter genoemd.
Here the same! Ik had verwacht dat Harry kleiner was, maar ja hij blijft een lekker ding (net als Liam)! Nou ja ik ben niet voor niets door mijn docent kabouter genoemd.
Lol, met Niall scheel ik 13 centimeter, want ik ben 1.58, hahaha. (: Die post van Haymitch was trouwens van mij, maar dan op een ander account, dom om niet uit te loggen. (:
Oh, ik ben ook ongeveer even groot als jou. (: Als je onze lengte met die van de jongens vergelijk, is het toch wel een groot verschil, don't you think? ;P Mijn andere excuus is; I'm Asian, so.. speelt een kleine rol in. ^^
Remember only God can judge you. Forget the haters because somebody loves you. -
Lol, met Niall scheel ik 13 centimeter, want ik ben 1.58, hahaha. (: Die post van Haymitch was trouwens van mij, maar dan op een ander account, dom om niet uit te loggen. (:
Hha allé dan zijn we er samen kleine duimpjes naast op Niall na. Daarnaast val ik nog redelijk mee. Maar naast Harry en Liam. Oeioei.
Oei. oke ja ik ben een 1m61. Dat scheelt dus 17cm. Ik moet al op killer heels staan dan om enisgzins wat op hoogte te komen.
maar jongens groeien tot hun 21'ste. Dus ze worden echt nog langer, behalve als ze ook kleinere ouders hebben, dan groeien ze niet veel meer.
Ik denk dat Harry en Liam nog wel een paar cm groeien.