• vinden jullie het ook soms niet eerlijk in anime dat alle 'slechterikken' die je leuk vind altijd sterven of verliezen?
    soms is het ook te voorspelbaar
    bv.
    pokémon: team rocket verliest altijd (niet dat ik daar zo'n fan van ben, vroeger wel)
    sailor moon: echt serieus alle leuke slechterikken gaan dood en de stomme blijven leven

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 17:43 ]


    I never dream of being a superhero and fighting evil, 'cause in my dreams, i'm often the bad guy

    da ken ik helemaal
    da gebeurt zovaak!
    ik vindt dat er wel eens verandering in moet komen ^^

    Jaa dat is echt zo vaak zo.

    Dat is om kleine kinderen te leren het goede pad te kiezen. Als de slechterik steeds zou winnen, wat denk je dan dat er op de basisschool zou gebeuren?
    Over het algemeen, winnen de 'slechterikken' in Animes voor ouderen wel eens :3


    Let it come and let it be

    tenshiXakuma schreef:
    da ken ik helemaal
    da gebeurt zovaak!
    ik vindt dat er wel eens verandering in moet komen ^^


    hopelijk gebeurd het ook


    I never dream of being a superhero and fighting evil, 'cause in my dreams, i'm often the bad guy

    Haha ja, daarom vind ik Death Note zo goed, je kan in principe zelf kiezen wie jij de slechterik vind (krul)


    Alis volat propriis.

    Ja, de persoon van mijn username wordt geabsorbeerd en opgegeten D:
    Maar ze is wel en kickass gaaf wijf in de serie, yeah :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Trivium schreef:
    Haha ja, daarom vind ik Death Note zo goed, je kan in principe zelf kiezen wie jij de slechterik vind (krul)


    Yup, dus voor mij stierf de held

    hoewel Light af en toe wel erg gemeen was.

    Maar de meeste series hebben niet zoiets van "evil overwint altijd" 't is voorspelbaar, maar dat is niet alleen in anime ;)


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli