• Eerste echt ervaring met drank??

    Couse een vriend van mij was gister avond echt heel erg dronken en we moesten hem naar huis brengen terwij hij een backflip probeerde en steeds in slaap viel ... xD
    okee ik vond het heel grappig maar het zette me aan het denken.

    X


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ik ga wachten tot mijn 16 (cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hooligan schreef:
    Ik overtref iedere coolheid hier in dit topic man.
    Dus. Dat was vorige week. Toen kreeg ik een slokje Smirnoff Ice van mijn moeder. Erge boy of niet.

    Of is dit geen echte ervaring?



    omg beste ervaring ever :D


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Lekker, 't was neppe amaretto met cola. Toen zei een vriendin van me nog dat ik dat veel te snel dronk :'] Vervolgens niks van gemerkt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zo'n 1,5 maand geleden. Ik was op een groot feest want mijn oom werd 50tig. Mijn neven en nichten boden me drank aan, wat ik ook aannam aangezien ik 16 ben en ik merkte dat ik er toe was. Heb toen 3 glazen bier gehad, en 2 glazen sterke drank.


    <3

    Samurai schreef:
    Uhm, ik heb nog nooit echt gedronken :3


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Zelf nog niet, maar heb een aantal weken geleden iemand naar het ziekenhuis kunnen doen met mijn zus omdat hij overdosis drugs binnen had en nog eens heel erg veel alcohol.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik heb ooit een half glas champagne gedronken en de drie dagen daarna lag ik plat van de migraine (géén kater) dus voor mij geen druppel meer.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    Ik heb ooit een half glas champagne gedronken en de drie dagen daarna lag ik plat van de migraine (géén kater) dus voor mij geen druppel meer.


    Dat heeft toch niet meteen met die alcohol te maken? :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik ben nog nooit dronken geweest maar wil het wel eens zijn. Voor de ervaring en zo. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Breezah op oude jaars avond lol


    As travars

    Ehm, ongeveer een half jaar geleden, toen mijn vrienden het dronken, die nogal ouder zijn, want zij zijn 15, of 14, en ik ben 13.

    Uhh, nog geen. :$


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Met OUd en NIeuw mocht ik echte champagne drinken and I like It


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Toen ik 13 was en biij een vriendin bleef slapen :'D


    Rainbows on my staircase ~

    Eh, ik ben 1x dronken geweest, en dat was toen ik met mijn beste vriend bij mijn achterburen belandde, welke een drankspelletje aan het doen waren, en mij dronken gingen voeren.


    Bad decisions make good stories.