• Eerste echt ervaring met drank??

    Couse een vriend van mij was gister avond echt heel erg dronken en we moesten hem naar huis brengen terwij hij een backflip probeerde en steeds in slaap viel ... xD
    okee ik vond het heel grappig maar het zette me aan het denken.

    X


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Carnaval twee jaar geleden.

    Toen ik nog onder Jong Nederland zat ( soort van Scouting zeg maar )...
    Een van mijn groepsgenootjes was echt dronken, en wilde de hele tijd bewijzen dat hij niet dronken was. ' Ja , schrijf maar een hele lange zin op , die weet ik maandag nog wel !'

    Niet dus x]

    Zelf ben ik nog nooit dronken geweest.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 19:40 ]


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Dat was een jaar geleden toen ik 14 was. Op een familiefeestje heb ik is cocktail gedronken een ganse beker. En ik was al meteen dronken! Dus ik drink bijna nooit drank (:


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Hmm, meestal weet ik wel wanneer ik moet stoppen. Een keer ben ik echt dronken geweest, toen heb ik - naar zeggen - zelfs met een meisje staan zoenen. Ik geloof er nog steeds niets van. x]


    To infinity and beyond •

    Eeeuh, no idea. Ik interesseer me daar niet echt in haha, ik word ook niet snel dronken, dus ja. :3


    Where there is a sea there are pirates...

    Eh die is heel schaamtelijk aangezien mijn ex me dronken voerde toen ik 14 en probeerde sex te hebben. D:


    Your make-up is terrible

    Die zou ik nooit krijgen want ik ga nooit drinken


    "Ignite, my love. Ignite."

    eh, half jaar terug met carnaval.
    nou lol
    dag 1 was ik redelijk aangeschoten, toen we naar huis gingen lopen ging ik rare dingen doen op straat.
    dag 2 niks want was saai :E
    dag 3 volgens mij was ik heel erg aangeschoten. Ik moest om de 5 minuten naar de WC, ik wankelde, ik zag alles rond draaien, ik lag constant op de grond en ik voelde me in de auto erg misselijk.

    w00t


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik overtref iedere coolheid hier in dit topic man.
    Dus. Dat was vorige week. Toen kreeg ik een slokje Smirnoff Ice van mijn moeder. Erge boy of niet.

    Of is dit geen echte ervaring?

    Uhm, ik heb nog nooit echt gedronken :3

    Ik heb nog nooit gedronken en ga ik ook nooit doen.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Hooligan schreef:
    Ik overtref iedere coolheid hier in dit topic man.
    Dus. Dat was vorige week. Toen kreeg ik een slokje Smirnoff Ice van mijn moeder. Erge boy of niet.

    Of is dit geen echte ervaring?


    God, you're hot. (cool)


    Where there is a sea there are pirates...

    ik heb nooit echt serieus gedronken. of anders toen ik 6 of 7 was en bier stal met mn broertje en zussen. heb ik niet veel herinneringen van maar daarna nooit echt meer behalven af en toe een slokje ofzo(cat)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Hooligan schreef:
    Ik overtref iedere coolheid hier in dit topic man.
    Dus. Dat was vorige week. Toen kreeg ik een slokje Smirnoff Ice van mijn moeder. Erge boy of niet.

    Of is dit geen echte ervaring?


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    GLOOMYBEARR schreef:
    (...)

    Waarom quote je me.. ik meende het eigenlijk best wel dat dat mijn eerste ervaring was..

    Toen ik 13 was en hoor het eerst uit ging.


    Gradually, then suddenly..