• Als er bij actieve topics iets staat wat in het Justin Bieber forum hoort en je hangt met je muis boven de titel staat er dat het bij TH geruchten staat. Haha ^^ Dat is me al verschillende keren op gevallen, misschien tijd om het te veranderen?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Heb ik ook al gezien.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ja, dat is/was ook zo bij de dingen in het Harry Potter forum volgens mij. Het zou wel handig zijn om dat te veranderen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ja, dat is/was ook zo bij de dingen in het Harry Potter forum volgens mij. Het zou wel handig zijn om dat te veranderen. (:


    Ik dacht al dat het bij meer dingen was, maar wist zo gauw niet meer welke [:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Ik dacht al dat het bij meer dingen was, maar wist zo gauw niet meer welke [:


    Ik heb het even nagekeken, en bij Harry Potter staat en TH Concerten. Ik denk dus dat er bij de forums over Twilight en Voetbal ook wel verkeerde dingen zullens staan.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan