• Schrijfjeuk, wel te verstaan. Dus wil ik gaan schrijven. Is er iemand die samen met mij wil schrijven?
    Het liefst onbekende personen, mag ook wel mét, maar dan ligt het er wel aan met wie (ik ben te lui om een lijstje te geven met wie wel en wie niet).

    Ik wil je voornaam (dat vind ik wel zo netjes als we veel gaan communiceren), leeftijd, over wie je wel en niet wil schrijven (mwuhaha), of je ideeën hebt (da's een dik pluspunt) en ik zou het heel fijn vinden als je me hier óf in een pb een stukje zou geven om te laten zien hoe je schrijft. Desnoods kopieer en plak je een stukje van je "meesterwerk", somewhere between I don't know and I don't care, als ik maar een stukje krijg!



    Die staat hier omdat het kan. En omdat ik er om moet lachen. 'Ik ben Teigetje. T - eigetje.'

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 18:11 ]


    everything, in time

    Elke poging mislukt bij mij, haha.


    Has no one told you she's not breathing?

    Delirious schreef:
    Elke poging mislukt bij mij, haha.


    Poging tot wat?:'D


    everything, in time

    Ik wíl wel, maar vanaf morgen ben ik een week op vakantie, mama lief :'D


    Let it come and let it be

    Ik ooook! Maar ik schrijf alleen, alleen. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nim schreef:
    Ik ooook! Maar ik schrijf alleen, alleen. :Y)


    Ik normaal ook. Maar ik heb nu totaal geen inspiratie dus ik hoopte dat ik er samen met iemand uit zou komen. :3


    everything, in time

    Ik schrijf enkel over fruit *O*


    -

    Ik wil wel? Ik heb de komende twee weken toch helemaal niks te doen, want al mijn vrienden zijn dan op vakantie. Ik heet Hannah, ben veertien en schrijf eigenlijk alleen maar onbekende personen :D


    We can't spend our lives waiting to live.

    Genius schreef:
    Ik schrijf enkel over fruit *O*


    Haha, dat verhaal is echt leuk. (nerd)


    We can't spend our lives waiting to live.

    Ik ben nog bezig samen met een story met jou ;D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Oké, dus, ik heb twee mensen die willen. :3
    Zijn er toevallig nog meer?(:


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Oké, dus, ik heb twee mensen die willen. :3
    Zijn er toevallig nog meer?(:


    Ik, maar zit zonder inspiratie voor een nieuwe story en heb nog nooit samengewerkt :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.