• Daarnet waren we buiten aan het eten, toen een wesp kwam aangevlogen, en ik begon meteen te huilen, aangezien ik er als de dood voor ben.
    Ik gooide mijn broodje op mijn bord en begon te snotteren :')
    Mijn ouders werden kwaad, en zeiden dat ik niet zo kinderachtig moest doen, en toen de wesp terugkwam, was het al iets beter met mijn schrik, maar toen kwam die weer terug. Toen ben ik gewoon gillend naar binnen gelopen met mijn bord, en mijn ouders waren laaiend. -.-
    Om dit topic nuttig te houden, waar zijn jullie zoal bang voor?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Spinnen en vreemde mannen die naar me gaan roepen en fluiten D:


    Owl you need is love.

    Spinnen . Ik ben als de dood voor die beesten


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hirasawa schreef:
    Wespen. 8D Dit jaar zijn ze heel agressief.


    Inderdaad D:


    I´m nothing special.

    Aguamenti schreef:
    Spinnen . Ik ben als de dood voor die beesten


    Same here n.n


    I´m nothing special.

    haha ocharme! Ik zat vandaag ook op een terras en die stomme wesp kwam ook steeds terug xD
    Maar ik ben er niet zo bang van.
    Mijn papa wel xD die loopt ook meestal weg :)

    Hirasawa schreef:
    Wespen. 8D Dit jaar zijn ze heel agressief.

    ...wespen zijn niet agressief uit zichzelf,alleen als je er naar slaat ofzo...

    spinnen.. ik ga echt dood als ik een spin zie.. ik werd een keer helemaal hysterisch omdat mijn pa een dode kleine spin voor me neus hield..

    en voor de rest voor kleine beestjes enz..


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Delirious schreef:
    Ik heb aragnofobie 8D

    -Zoekt op wat dat is-
    Dat heb ik ook 8D En ik heb last van faalangst.


    To live would be an awfully big adventure

    Ik ben nergens bang voor lol.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik vind wespen dood eng. Ik ren ook al gillend naar binnen. En dan mensen maar zeggen, ze doen niets als je stil zit. Nou dat heb ik mogen meemaken, wie wordt geprikt terwijl ze niets deed? Juis ja, ik!

    En ik vind clowns doodeng. Ookal zijn het niet van die horrorclowns, ik vind ze allemaal eng. Net als poppen.

    Wespenangst: Spheksofobie
    Clownsangst: Coulrofobie
    leve google

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 20:53 ]


    Don't dream your life, but live your dream!

    Shockwave schreef:
    Ik ben nergens bang voor lol.

    Jawel, om verslagen te worden! >: D


    Has no one told you she's not breathing?

    Vroeger was ik trouwens ook best wel bang voor wespen, maar ik ben erachter gekomen dat ze eigenlijk niets doen als je stil blijft zitten. Maar toch zit het me niet lekker als er zo'n beest te dichtbij komt. Ben vroeger een keer gestoken en het deed echt pijn, en mijn moeder is ooit in haar oog gestoken dus tegenover mijn ogen ben ik altijd wel beschermend.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 20:54 ]


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.

    Ik vind alles eng wat zich in de duisternis bevindt.
    Overdag ben ik nergens bang voor. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Delirious schreef:
    (...)
    Jawel, om verslagen te worden! >: D
    but... :<
    FFFFFUUUUUUUUUUU.


    I live for the applause, you will die for it.

    Owja, en ik heb bloedfobie helemaal vergeten haha. Maar dat is ook niet echt angst, maar ik val gewoon flauw als ik bloed zie of als ik er over praat ofzo. Gebeurt gewoon.


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.