• Daarnet waren we buiten aan het eten, toen een wesp kwam aangevlogen, en ik begon meteen te huilen, aangezien ik er als de dood voor ben.
    Ik gooide mijn broodje op mijn bord en begon te snotteren :')
    Mijn ouders werden kwaad, en zeiden dat ik niet zo kinderachtig moest doen, en toen de wesp terugkwam, was het al iets beter met mijn schrik, maar toen kwam die weer terug. Toen ben ik gewoon gillend naar binnen gelopen met mijn bord, en mijn ouders waren laaiend. -.-
    Om dit topic nuttig te houden, waar zijn jullie zoal bang voor?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oh, en ik ben echt als de dood voor slakken O.o

    Deep schreef:
    Krijg medelijden met mij, er zit een wespennest op mijn kamer en eentje in de hal van ons appartement.


    Tip van de dag: verhuis ;')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Stiekem vind ik dit best grappig. Ach, ik heb ook enorme schrik van insecten en spinnen.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 13:51 ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Buckbeak schreef:
    (...)

    Daar is toch helemaal niks kinderachtig aan?
    Ik ken mensen die gewoon beginnen huilen bij spreekbeurten, uit faalangst.
    ik ken iemand die bij zijn boekbespreking bijna flauwviel hij is groen (weird I know) maar toen werd tie bleek wit en dan ook goed. hij kon geen woord uit zijn mond krijgen. later deed hij het voor de leraar en 3/4 andere mensen en toen hoorde ik al dat hij bijna flauwviel o.o


    Shoganai i ne~

    Buckbeak schreef:
    (...)

    Tip van de dag: verhuis ;')
    nee juist zo'n verdelger :Y)


    Shoganai i ne~

    Ik snap je reactie, ik ben er ook hartstikke bang voor, maar ik ga niet huilen, maar ik ren echt gillend weg :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Ik snap je reactie, ik ben er ook hartstikke bang voor, maar ik ga niet huilen, maar ik ren echt gillend weg :O


    Ja, mn vader stond achter mn stoel dat beest weg te jagen xD


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Insecten, amfibieën (de meeste dan) en alles wat in de zee leeft wat geen zoogdier is.

    En ja, wespen zijn doodeng. Als we bijv. gaan barbecueën en er komt een wesp aan en ik kan niet snel genoeg weg dan word ik helemaal gek. En als ze maar blijven komen dan pak ik mijn bordje en ga ik wel lekker veilig binnen zitten :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Buckbeak schreef:
    (...)

    Tip van de dag: verhuis ;')


    Nee,, Ik ben op vakantie en in ons appartement en op mijn kamer zit dus een wespennest >.< En mijn hond word er helemaal gek van, en durft de trappen niet meer op en af vanwege de wespen, dus moeten we panisch met een hond van 20 kilo in onze armen naar beneden rennen zodat hij kan pissen >.<

    Ik ben ook bang voor wespen, en ook al ga ik zelf niet huilen, worden mijn ouders wel altijd boos op mij, omdat ze vinden dat ik me niet zo moet aanstellen. Uh, ik kan daar niks aan doen hoor.


    As travars

    Leeds schreef:
    Ik ben ook bang voor wespen, en ook al ga ik zelf niet huilen, worden mijn ouders wel altijd boos op mij, omdat ze vinden dat ik me niet zo moet aanstellen. Uh, ik kan daar niks aan doen hoor.


    Exactly


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ik ben er ook bang voor
    ik ben een keer gestoken door een wesp

    Ik heb aragnofobie 8D


    Has no one told you she's not breathing?

    Haha, mijn zus heeft precies hetzelfde maar dan met vlinders :)


    We can't spend our lives waiting to live.

    Hirasawa schreef:
    Wespen. 8D Dit jaar zijn ze heel agressief.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.