• De stelling van vandaag luidt:
    Stories zijn een ophoping van fantasie die je aan niemand durft te vertellen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    in mijn story stop ik mijn gevoelens. zo is het somberder als ik verdrietig ben. en als ik hyper ben zie je een best hyper hoofdstukje!

    een tijdje geleden toen ik met mijn story begon vond ik dat het een JB lovestory moest worden. dat kwam omdat ik super fan van justin bieber was. nu ben ik fan van Tokio Hotel en nu word het waarschijnlijk een Tom Kaulitz lovestory waar justin bieber een rol in speelt:P

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 17:11 ]


    A freak of nature, stuck in reality. I don't fit the picture. I'm not what you wan't me to be, Sorry

    Shockwave schreef:
    Soms.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Shockwave schreef:
    Soms.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    hmmm, hoeft niet altijd zo te zijn(doeg)


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    Voor sommige geldt dit, voor andere weer niet.

    bij mij wel, tog meestal, maar dat hoeft het niet voor mij te zijn


    Destruction is always loyal to chaos.

    Maybe it should just be that way.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    In mijn geval wel
    De mensen di ik ken in RL zouden toch alleen maar lachen


    Cool, neat, swell -Cry

    Ja. Voor mij toch.
    Ik heb veel fantasie maar dat niemand.Mijn verhalen bestaan voor mij echt ook al is het onmogelijk. Ik zie het gewoon voor mij.
    Ik fantaseer iets en daar maak ik dan een verhaal van.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    DarkPassion schreef:
    (...)
    Jawel. Want iets online zetten is makkelijker dan iets persoonlijk aan iemand vertellen. Als je online iets doet, kan een ander nooit je ware emoties zien. Dus ik denk dat er een erg grote kern van waarheid in deze stelling zit.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Grizzly schreef:
    ophoping van fantasie, niet per se. ophoping van gevoelens, wel. op mijn quizlet staat meer over mij en mijn gevoelens en gedachten dan dat ik tegen wie dan ook zou vertellen :') en ik leg er mijn echte gevoelens in, als iemand die ik persoonlijk ken het lees, verzin ik gouw een smoes als 'ik was geïnspireerd door dat verhaal' etc etc.

    Eens.
    Ik had ooit eens een story over mijn leven, maar toen mijn beste vriendin op Q kwam, heb ik 'm maar verwijderd.

    Shockwave schreef:
    Soms.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Gedeeltelijk. Voor fanfiction geldt dan denk ik een stuk meer, omdat je daar ook niet meer mee kan doen, zoals uitgeven bijvoorbeeld. Als je echt iets van jezelf schrijft en van plan bent daar iets mee te doen, is het dus een ophoping van fantasie, maar dan hou je wel in je achterhoofd dat je het wel aan anderen zou willen laten lezen als je het zou willen laten uitgeven ofzo.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle