• De stelling van vandaag luidt:
    Stories zijn een ophoping van fantasie die je aan niemand durft te vertellen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Een beetje wel ja. Daarom vind ik het ergens wel awkward dat mensen die ik persoonlijk ken mijn verhalen lezen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    bij mij wel

    ik ben heel erg fan van vampiers en zoo
    en mensen kijken me aan alsof ik gek ben als ik er over begin
    dus maak ik story's over ze

    Glasnost schreef:
    Bij mij wel, in de meeste gevallen.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Carcass schreef:
    Meestal wel, bij mij in ieder geval.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Niet per se een ophoping van fantasie, het kunnen wel gedachten zijn die je liever niet blootstelt aan je vrienden maar wel aan onbekende mensen. Ik gebruik soms mijn ervaringen/gevoelens in een verhaal waardoor het krachtiger over komt.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Als je het online zet niet. Vind ik dan.


    Your make-up is terrible

    Bij mij wel ja ^^


    Dreams come true

    Nee, voor mij geld dat niet

    Maar misschien voor andere wel


    "When you are in hell, only the devil can help you out." ~ John Kramer

    Ja, hier op quizlet hoef ik me er niet voor te schamen, hoef ik het niet te verbergen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Tortuga schreef:
    Ligt er maar aan. Als je het aan niemand zou durven te vertellen, zou je het ook niet opschrijven en vervolgens online zetten of uitgeven. (krul)


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    In de meeste gevallen is dat voor mij waar. Ook met bepaalde gedichten doe ik dat.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik weet van mezelf dat ik mijn eigen gedachtes direct om zet in gedichten.
    Maar de story, het klopt bij mij wel ja. Maar niet alles zet ik in mijn story, en ook niet alles uit mijn story kan ik herkennen.


    Let it come and let it be

    Oneens.
    Als je het niemand durfde te vertellen zou je het ook niet op quizlet zetten.


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    Capulet schreef:
    Neen.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Maar als je het niet durft te vertellen, dan zet je het toch ook niet online in een story? :'D
    Of gaat het er meer om dat het dan minder persoonlijk is? Want dat is op zich ook wel raar, aangezien je niet zo maar iemand een lang fanfiction verhaal zou gaan vertellen in het echt. Huh, ik geloof dat ik deze stelling een beetje raar vind. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan