• De stelling van vandaag luidt:
    Stories zijn een ophoping van fantasie die je aan niemand durft te vertellen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Licht er aan(krul)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mee eens. Als de mensen in mijn omgeving eens zouden weten wat er allemaal in mijn hoofd omging, zouden ze me volgens mij uitlachen. Hier kan ik die fantasie tenminste kwijt. (:


    Exactly who we are is just enough.

    denk het wel


    You can't not look cool with a crossbow.

    DarkPassion schreef:
    (...)
    Jawel. Want iets online zetten is makkelijker dan iets persoonlijk aan iemand vertellen. Als je online iets doet, kan een ander nooit je ware emoties zien. Dus ik denk dat er een erg grote kern van waarheid in deze stelling zit.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Carcass schreef:
    Meestal wel, bij mij in ieder geval.


    I'm hard to remember, but imbossible to forget.

    Shockwave schreef:
    Soms.

    ze zijn meestal wel een ophooping van fantasie, maar als ik ze aan niemand zou durven vertellen zou ik ze ook niet in een verhaal durven schrijven xD


    When I was born the devil said damn competition >.<

    Shockwave schreef:
    Soms.


    I´m nothing special.

    Bij mij wel.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 15:33 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Shockwave schreef:
    Soms.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    True. Als ik sommige dingen aan anderen zou vertellen, zouden ze me nog raarder aankijken dan ze al deden. Nouja, sommigen. dusuh. ;a
    & aangezien veel mensen alles wat ik zeg niet geloven, kan ik het beter niet hardop zeggen. ;w

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 15:43 ]


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Glasnost schreef:
    Bij mij wel, in de meeste gevallen.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Soms.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Shockwave schreef:
    Soms.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Bij mij meestal wel...


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.