• Hij brak zijn voet rond 0:15 en hij bleef door zingen, wat een schatje ;P Geen belieber maar vond 't wel lief (:

    [ bericht aangepast op 14 juli 2011 - 22:10 ]

    Ach, hij geeft echt wel om z'n fans. Hij kan soms misschien een beetje arrogant zijn, maar wat wil je? Hij is degene die in één jaar tijd 53 miljoen euro verdiend heeft en miljoenen fans heeft gekregen. Daarbij is hij heus niet de enige celeb die arrogant is.
    Maar dat is idd oud, maar het blijft wel heel lief. (:


    Opgeven is geen optie.

    Ja, maar dat waren ook de oude tijden.
    Toen vond ik hem ook wel lief enzo... maar nu is het gewoon een rotkind en hij denkt dat hij heel wat is. (cat)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    lijkt me pijnlijk


    You can't not look cool with a crossbow.

    Natuurlijk geeft hij om zijn fans en dan zijn er altijd mensen die zeggen dat hij vroeger veel liever was enzo.. Maar komaan hij groeit op en als je zoveel kritiek krijgt is het toch normaal dat het eens niet meevalt. Hoe zou jij je voelen als je op elk moment van je leven wordt achterna gezeten door de papz. En dan is er ook nog eens al die kritiek op Selena, als hij gelukkig is met haar, live with that!


    ever since i turned my feelings for Damon have become more intense

    AprilJune schreef:
    Dat is al zooooo oud


    You're beautiful.

    IceWolf schreef:
    lijkt me pijnlijk


    Is het ook (:


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    AprilJune schreef:
    Dat is al zooooo oud

    Gringotts schreef:
    Hoe wist ik toch dat het wéééral om Bieber ging? (cat)

    Misschien omdat dit supforum JUSTIN BIEBER noemt..


    When you love someone and they break your haert don't give up on love have faith restart !

    Chocolicious schreef:
    Jaa, dat is waar. (:
    Maaruhmm... Dat filmpje is al hartstikke oud meis. ;D


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    iKanielle schreef:
    (...)
    Misschien omdat dit supforum JUSTIN BIEBER noemt..


    Als je met je muis op de link bij de actieve topics gaat staan komt er 'TH geruchten' dus weet je niet meteen dat het in het JB-forum staat. :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Translate schreef:
    Break a leg, Justin.




    Whahahahahhahahahaa!! GE-WEL-DIGE WOORDKEUZE <3


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein