Daar ging het toch niet om?
Ik zou ook door blijven zingen als ik miljoenen had en 1000den fans op men dak zou krijgen als het concert afgelast zou worden. En waarschijnlijk dacht ie op dat moment gewoon dat het niks ernstigs is ofzuw... Bill zingt alijd mooi
ik nam aan van haar avatar dat ze fan is van TH dus gebruikte ik Bill als tegenargument.
Aangezien zij zei dat hij vals zong. Bill zou ook vals zingen als hij iets brak en pijn had, just saying, kijk maar naar het voorval met die cyste.
Het is niet echt vals, maar heel erg alsof hij zijn neus dichtknijpt. En ik vind dat niet gek, hij breekt zijn voet [of hij heeft in iedergeval pijn], en hij zingt voor zijn fans door (:
It is better to reign in hell than to serve in heaven.
ik nam aan van haar avatar dat ze fan is van TH dus gebruikte ik Bill als tegenargument.
Aangezien zij zei dat hij vals zong. Bill zou ook vals zingen als hij iets brak en pijn had, just saying, kijk maar naar het voorval met die cyste.
Haha, Iknow en met die cyste is een ander verhaal. En hij probeerde ook nog verder te gaan met het optreden alleen dat ging gewoon niet... Ik blijf het zielig zielig vinden >.<
Glasnost schreef:
Maar... als je iets breekt dan is de pijn toch zo erg dat je alleen maar kan gillen... zeker als kind. Hoe kan hij trouwens nog lopen met een gebroken voet?
Bieber is toch een god.
Oké... dat was flauw. Maar als het echt waar is, is dat best wel knap van hem.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful
Oud. En btw, hij geeft nog steeds om zijn fans. Alleen hij is af en toe nog al geirriteerd door zijn fans. Ik bedoel, heb je die foto's van hem in Jeruzalem gezien? Ik heb echt met hem te doen. Hij had toch ook niet kunnen voorzien dat hij miljoenen fans zou krijgen en dat die allemaal (Oké, niet allemaal maar toch wel de meeste) doorslaan als ze hem zien? Dan zou ik ook geirriteerd raken.