• Hij brak zijn voet rond 0:15 en hij bleef door zingen, wat een schatje ;P Geen belieber maar vond 't wel lief (:

    [ bericht aangepast op 14 juli 2011 - 22:10 ]

    TheLegacy schreef:
    (...)

    Daar ging het toch niet om? (krul)
    Ik zou ook door blijven zingen als ik miljoenen had en 1000den fans op men dak zou krijgen als het concert afgelast zou worden. En waarschijnlijk dacht ie op dat moment gewoon dat het niks ernstigs is ofzuw...
    Bill zingt alijd mooi :Y)


    ik nam aan van haar avatar dat ze fan is van TH dus gebruikte ik Bill als tegenargument.
    Aangezien zij zei dat hij vals zong.
    Bill zou ook vals zingen als hij iets brak en pijn had, just saying, kijk maar naar het voorval met die cyste.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Het is niet echt vals, maar heel erg alsof hij zijn neus dichtknijpt. En ik vind dat niet gek, hij breekt zijn voet [of hij heeft in iedergeval pijn], en hij zingt voor zijn fans door (:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Orchideous schreef:
    (...)

    ik nam aan van haar avatar dat ze fan is van TH dus gebruikte ik Bill als tegenargument.
    Aangezien zij zei dat hij vals zong.
    Bill zou ook vals zingen als hij iets brak en pijn had, just saying, kijk maar naar het voorval met die cyste.


    Haha, Iknow
    en met die cyste is een ander verhaal. En hij probeerde ook nog verder te gaan met het optreden alleen dat ging gewoon niet... Ik blijf het zielig zielig vinden >.<

    Dit wordt btw een beeetje Off-Topic xD


    Only those who listen can hear

    Als je een been breekt kan je er niet meer op lopen hoor dat doet dan echt pijn


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aguamenti schreef:
    Als je een been breekt kan je er niet meer op lopen hoor dat doet dan echt pijn


    Als je iets breekt dan doet het zo vreselijk veel pijn dat je lichaam zich vult met adrenaline waardoor je nog een tijdje door kan gaan.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    (...)

    Als je iets breekt dan doet het zo vreselijk veel pijn dat je lichaam zich vult met adrenaline waardoor je nog een tijdje door kan gaan.

    Ik denk dat je dan eerst omvalt >.<


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Glasnost schreef:
    Maar... als je iets breekt dan is de pijn toch zo erg dat je alleen maar kan gillen... zeker als kind. Hoe kan hij trouwens nog lopen met een gebroken voet?

    Bieber is toch een god. _O_

    Oké... dat was flauw. Maar als het echt waar is, is dat best wel knap van hem.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Aguamenti schreef:
    (...)
    Ik denk dat je dan eerst omvalt >.<


    Hoeft niet perse, mijn vader heeft zijn voet ook al gebroken gehad en is gewoon door blijven werken en na zijn werk naar het ziekenhuis gereden. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Levine schreef:
    (...)

    Dit was aan het begin van zijn carrière, toen had hij echt nog niet zoveel geld verdient --'


    Het begin, van een miljoen ja :3

    Hmm, dat je door dit filmpje nu nog denkt dat hij om zijn fans geeft.
    Aangezien dit filmpje al oud is xd

    sorry maar daar moet ik nu dus aan denken;p


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mile schreef:
    Dat is zooo oud vriend!

    Probeer ik eens nice te zijn is het oud -.- Ik ben echt een lijpo x'D

    Break a leg, Justin.

    Oud. En btw, hij geeft nog steeds om zijn fans. Alleen hij is af en toe nog al geirriteerd door zijn fans. Ik bedoel, heb je die foto's van hem in Jeruzalem gezien? Ik heb echt met hem te doen. Hij had toch ook niet kunnen voorzien dat hij miljoenen fans zou krijgen en dat die allemaal (Oké, niet allemaal maar toch wel de meeste) doorslaan als ze hem zien? Dan zou ik ook geirriteerd raken.


    Forever.

    Eh sorry hoor, maar waarom is dat een bewijs dat hij wel om z'n fans geeft?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Hoe wist ik toch dat het wéééral om Bieber ging? (cat)


    All was well.