• Ik vond Quizlet altijd zo super leuk maar nu is het veranderd in een Bieber iets.. Overal zie ik zijn naam en overal stories over hem. Wie er hier niet mee eens is zeg dat maar maar ik weet zeker dat er ook een hoop mensen zijn die met me eens zijn. Een Bieberinvasie? Dat is dit zeker!


    X xxxxxxx Roozz (R)

    Ik vind dat je nu wel ontzettend overdrijft. Het gaat wel weer over, net als alle andere hypes.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Oke...so what?


    I´m nothing special.

    Als mensen graag over Bieber schrijven/lezen doen ze dat. Dan kijk je over die stories heen en concentreer jij je op andere dingen. Simpel zat.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Tis gewoon een hype man chill! Ik bedoel nu is het opeens One Direction, tis ook maar een hype, ik ben eigenlijk gewoon benieuwd wat de volgende "hype" is....?

    Roleoco schreef:
    (...)

    Ik hoop dat het de Jonas Brothers worden, die verdienen het

    _O_ Btw wat doet mijn ventje in jou afbeelding, Stay away from Joe :O

    Het is een Bieberfever (lol)


    “Love is a contradiction.”

    Uhm... zo een ramp is het nou ook weer niet hoor :')
    Het is niet zo da de hele site over Bieber gaat? en ik zie ook genoeg topics etc. over HP... Zo een groot probleem is het nou ook weer niet.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Gosh.. net zoals op de rest van de wereld, zijn er op Quizlet hypes. Tokio Hotel was een hype. Nog niet zo lang geleden 16+ stories. En DM was ook een tijdje heel bekend hier. En nu is het Justin Bieber. Dat gaat vanzelf wel weer over, en het is nu niet zo erg als dat het ooit geweest is. En als je er niet tegen kan, en het ook teveel moeite vind om die dingen te negeren, heb je pech (:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    -

    [ bericht aangepast op 14 juli 2011 - 20:12 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Vida schreef:
    Het is gewoon een hype die iets te lang duurt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Vida schreef:
    (...)
    Ik bedoelde het heus niet aanvallend hoor.. :8


    Ze gaf je gelijk? x']


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Prime schreef:
    (...)

    Ze gaf je gelijk? x']

    Oh, het kwam heel anders over xd.
    Misverstand.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik vind het ondertussen wel weer meevallen :')


    As travars

    Dude, waarom maak je het extra dramatisch door die grote rode tekst? Zo erg is het nou ook weer niet. Als je er niet van houdt lees het dan gewoon niet. Simpel als wat.


    Kill them with kindness.

    Dude. Zeur niet. Serieus hé. Als je het niet leuk vind, ga dan van Q af. (:


    To infinity and beyond •