• Ik vond Quizlet altijd zo super leuk maar nu is het veranderd in een Bieber iets.. Overal zie ik zijn naam en overal stories over hem. Wie er hier niet mee eens is zeg dat maar maar ik weet zeker dat er ook een hoop mensen zijn die met me eens zijn. Een Bieberinvasie? Dat is dit zeker!


    X xxxxxxx Roozz (R)

    Zoiets is er altijd, was eerst zo met TH, toen met Jonas Brothers, Twilight, HP en nu Bieber.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2011 - 18:45 ]


    Your make-up is terrible

    Dat valt ook wel mee hoor.
    En anders /care ik zie die uk niet staan.


    I live for the applause, you will die for it.

    Het is gewoon een hype die iets te lang duurt.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik zie ook vaak TH, Twilight en Harry Potter, dus het valt mee.
    De laatste tijd zie ik steeds meer One Direction komen


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Maar tog nooit zo erg? Die kwal verdient het niet eens!


    X xxxxxxx Roozz (R)

    WIE PROTESTEERD ER MEE.
    Nee, even serieus. Das wel het geval, maar ik denk dat dat langzaam wel gaat verminderen. En dat heb je toch wel met alles, dan is het een grote hype en dan ineens niet meer. Je ziet nu ook een beetje 1D overal opkomen, nog niet zo heel erg maar dat komt er toch wel aan denk ik. :')

    .. Lol, heb je onder een steen geleefd? Het is al veel minder weer x'D En dat is met elke artiest zo hoor. Er zijn niet meer bieber stories dan dat er hp, twilight of th stories zijn.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Lekker boeiend. Laat iedereen lekker. Zo vind iedereen iets anders weer irritant. Ik kan die HP hype wel neerschieten, maarja, de een vind andere dingen leuk dan de ander. So be it.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2011 - 18:48 ]


    Gradually, then suddenly..

    Prime schreef:
    .. Lol, heb je onder een steen geleefd? Het is al veel minder weer x'D En dat is met elke artiest zo hoor. Er zijn niet meer bieber stories dan dat er hp, twilight of th stories zijn.


    Caution first, always.

    Wat ik wel raar vind
    Je krijgt een invasie van een bepaald zanger/band/.... met meer haters dan fans.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Vind je? Valt mee toch. Maar zal ook wel komen omdat alle topics over Bieber niet meer zie :'D

    Enne, de Bieber-hysterie is láng niet zo erg als de Tokio Hotel-hysterie was. Dat gaat wel weer over en dan is er weer iets anders :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Alle top stories zijn van hem


    X xxxxxxx Roozz (R)

    Trekt wel weer voorbij, net zoals de vorige hypes (:


    I am an idiot, I move.

    Ik ben geen bieberfan, maar iedereen mag toch schrijven over wat zij wil? Als je het niet interessant vind lees het dan niet. Just saying.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Prime schreef:
    .. Lol, heb je onder een steen geleefd? Het is al veel minder weer x'D En dat is met elke artiest zo hoor. Er zijn niet meer bieber stories dan dat er hp, twilight of th stories zijn.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor