• Ik vond Quizlet altijd zo super leuk maar nu is het veranderd in een Bieber iets.. Overal zie ik zijn naam en overal stories over hem. Wie er hier niet mee eens is zeg dat maar maar ik weet zeker dat er ook een hoop mensen zijn die met me eens zijn. Een Bieberinvasie? Dat is dit zeker!


    X xxxxxxx Roozz (R)

    Vida schreef:
    Het is gewoon een hype die iets te lang duurt.

    Laat lekker, het is een hype. Gewoon een tijdje niks van aan trekken, want een hype kan lang duren of is zo voorbij. ;)

    Roodstrikje schreef:
    (...)
    Dat vindt ik egoistisch. De Jonas Brothers zijn al een keer populair geweest op Q en iedereen verdient het, het is gewoon een hype. Ik zou nu toch ook kunnen zeggen, The Mitch Hansen Band verdient het. Dat is jouw mening, maar een erg egoistische mening. Het is net of je het niemand anders gunt.


    Je hebt eigenlijk wel gelijk maar ik werd pas fan toen ze al *uit* waren dus ik wil eigenlijk meemaken dat zij *hip* zijn.. lol maar iemand die het egt verdiend en nog nooit egt beroemd is geweest is Logan Lerman


    X xxxxxxx Roozz (R)

    Je kunt ook overdrijven, het is nu eenmaal een tijdelijke hype. Maar écht niet iedereen houdt van Justin Bieber hier. En daarbij, wat maakt het uit? Dat jíj hem niet mag, wil niet zeggen dat héel Quizlet hem moet haten? Ofwel?


    Let it come and let it be

    eigenlijk zou het leuk zijn als er geen hype op Q is en dat er verschillende soorten stories in de top staan


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Vida schreef:
    Het is gewoon een hype die iets te lang duurt.

    Ja, het zal heus wel minderen hoor. Ik heb trouwens het idee dat er nu veel minder zijn dan voorheen, maar kom...


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Roleoco schreef:
    (...)

    Je hebt eigenlijk wel gelijk maar ik werd pas fan toen ze al *uit* waren dus ik wil eigenlijk meemaken dat zij *hip* zijn.. lol maar iemand die het egt verdiend en nog nooit egt beroemd is geweest is Logan Lerman

    Goed dat je het zelf ook inziet. Tjah... Dat heb ik eigenlijk ook, Twilight is ook een hype geweest en dat heb ik gemist -_-'


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    DonaldDuck schreef:
    eigenlijk zou het leuk zijn als er geen hype op Q is en dat er verschillende soorten stories in de top staan

    Dat gaat niet gebeuren, er is áltijd wel een Hype.
    Met het EK en WK staan er overal Voetbal stories.
    Als er een nieuw boek/film uit is van HP zijn er overal HP stories.
    Als het nieuwe album van JB uit is, zijn er over JB stories.
    Als een nieuw album van Th uit is, staan er overal TH stories.
    Het went wel :3


    Let it come and let it be

    Assassin schreef:
    Zoiets is er altijd, was eerst zo met TH, toen met Jonas Brothers, Twilight, HP en nu Bieber.


    I'm in love with you and all your little things

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Dat gaat niet gebeuren, er is áltijd wel een Hype.
    Met het EK en WK staan er overal Voetbal stories.
    Als er een nieuw boek/film uit is van HP zijn er overal HP stories.
    Als het nieuwe album van JB uit is, zijn er over JB stories.
    Als een nieuw album van Th uit is, staan er overal TH stories.
    Het went wel :3


    nou, toen het nieuwe album van TH uit was, merkte ik er niet veel van:W


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Tokio Hotel is geen hype bij mij. :P

    DonaldDuck schreef:
    (...)

    nou, toen het nieuwe album van TH uit was, merkte ik er niet veel van:W


    Dat waren volgens mij meer topics en reacties van 'WTF HAS HAPPENED TO THEM'. :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Prime schreef:
    .. Lol, heb je onder een steen geleefd? Het is al veel minder weer x'D En dat is met elke artiest zo hoor. Er zijn niet meer bieber stories dan dat er hp, twilight of th stories zijn.


    <3

    Soundeffect schreef:
    (...)

    Dat waren volgens mij meer topics en reacties van 'WTF HAS HAPPENED TO THEM'. :'D



    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Er zijn hier genoeg mensen die Boeber niet leuk vinden, dus niet overdrijven.


    #WWED - What Would Emma Do?