• Ik vond Quizlet altijd zo super leuk maar nu is het veranderd in een Bieber iets.. Overal zie ik zijn naam en overal stories over hem. Wie er hier niet mee eens is zeg dat maar maar ik weet zeker dat er ook een hoop mensen zijn die met me eens zijn. Een Bieberinvasie? Dat is dit zeker!


    X xxxxxxx Roozz (R)

    Ik vraag me af wie die volgende word... Plop?


    All I wanna do is lose control

    Roleoco schreef:
    Alle top stories zijn van hem

    Duss... Ik heb ook wel is een complete Twilight top stories gezien en dan zeg ik toch ook niet Quizlet verandert in TwilightQuizlet


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    DreamHead schreef:
    Ik vraag me af wie die volgende word... Plop?

    One Direction.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    DreamHead schreef:
    Ik vraag me af wie die volgende word... Plop?

    Nu krijg ik zin om een Kabouter Plop verhaal te maken xD


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    We hebben Tokio Hotel gehad, twilight , harry potter, voetbal, en nu is het inderdaad bieber. Het is gewoon een rage die uiteindelijk over waait


    "Ignite, my love. Ignite."

    Prime schreef:
    .. Lol, heb je onder een steen geleefd? Het is al veel minder weer x'D En dat is met elke artiest zo hoor. Er zijn niet meer bieber stories dan dat er hp, twilight of th stories zijn.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Lol okee


    -

    Vida schreef:
    (...)
    One Direction.

    Dacht ik ook al (:


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Veel Bieberfans=veel Bieber op Q, that's life. Het is iig niet zo erg als de TH-invasie O,o
    Maar Q is wel minder geworden, vind ik...


    Alis volat propriis

    Ja, als je er dan ook nog een topic over gaat maken, houd het ook niet op hé.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Roleoco schreef:
    Alle top stories zijn van hem


    Nee hoor, maar 4 van de 5. (:


    Opgeven is geen optie.

    DreamHead schreef:
    Ik vraag me af wie die volgende word... Plop?


    Ik hoop dat het de Jonas Brothers worden, die verdienen het


    X xxxxxxx Roozz (R)

    Roleoco schreef:
    (...)

    Ik hoop dat het de Jonas Brothers worden, die verdienen het


    niet echt :/


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Roleoco schreef:
    (...)

    Ik hoop dat het de Jonas Brothers worden, die verdienen het


    De Jonas Brothers hebben hun tijd al gehad, en over een halfjaartje zul je hier ook veel minder van Bieber horen.


    Opgeven is geen optie.

    Roleoco schreef:
    (...)

    Ik hoop dat het de Jonas Brothers worden, die verdienen het

    Dat vindt ik egoistisch. De Jonas Brothers zijn al een keer populair geweest op Q en iedereen verdient het, het is gewoon een hype. Ik zou nu toch ook kunnen zeggen, The Mitch Hansen Band verdient het. Dat is jouw mening, maar een erg egoistische mening. Het is net of je het niemand anders gunt.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful