• Serieus, ik heb vandaag iets gehoord waardoor ik strijk ging.
    Mijn neef lijkt echt heel erg op Justin Bieber en hij was dit weekend met zijn ouders, zusje en broertje voor een weekend naar Disneyland. En toen ze bij een attractie stonden zei iemand die daar stond dat het Justin Bieber was en even later toen ze door Disneyland zelf liepen waren er meisjes en ze waren hem aan het volgen en heel de tijd foto's aan het trekken. :'D
    Like, mijn neef lijkt er dan wel op qua gezicht enzo maar hij is wel een redelijk stuk groter, heeft lichter en langer haar en blauwe ogen. :'D
    Je zou toch denken dat de fans dat verschil zien, niet? (cat)

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 19:09 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Hahaha, als ze dan ook nog handtekeningen waren gaan vragen, zou ik helemaal plat liggen


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Hahahaha, stel je voor dat je zoiets opeens overkomt... Persoonlijk zou ik zelfs nog handtekeningen beginnen uitdelen (nerd)


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    HAHAHAH Dat is zo geniaal he :'D Omgosh zie je volgende week op een blog ''JUSTIN BIEBER @ DISNEYLAND!"


    Rainbows on my staircase ~

    Hahaha... Fail! xD


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    2013 schreef:
    Hahahaha, stel je voor dat je zoiets opeens overkomt... Persoonlijk zou ik zelfs nog handtekeningen beginnen uitdelen (nerd)

    Nou ja, op dat gebied is mijn neef redelijk verlegen dus hij zou dat nooit doen maar eerder heel erg ver weg lopen. :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Loooool! Lijkt me super grappig als je dat een keer overkomt (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    EMIN3M schreef:
    HAHAHAH Dat is zo geniaal he :'D Omgosh zie je volgende week op een blog ''JUSTIN BIEBER @ DISNEYLAND!"


    Ja, zei ik ook al. Straks staat er in één of ander blad een artikel daarover. :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Awe, poor neefje :[ Naja, hij heeft het overleefd. 8D


    We accept the love we think we deserve.

    2013 schreef:
    Hahahaha, stel je voor dat je zoiets opeens overkomt... Persoonlijk zou ik zelfs nog handtekeningen beginnen uitdelen (nerd)


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    2013 schreef:
    Hahahaha, stel je voor dat je zoiets opeens overkomt... Persoonlijk zou ik zelfs nog handtekeningen beginnen uitdelen (nerd)


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Nu wil ik wel een foto van je neef zien (nerd)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    Nu wil ik wel een foto van je neef zien (nerd)


    <3

    de neef van mijn beste vriendin heeft dat ook best vaak (': om hem te plagen noem ik hem daarom altijd justin, lol


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    2013 schreef:
    Hahahaha, stel je voor dat je zoiets opeens overkomt... Persoonlijk zou ik zelfs nog handtekeningen beginnen uitdelen (nerd)

    Voor geld. (krul)


    Where there is a sea there are pirates...

    Hahahaha, ik dacht al dat sommige fans niet goed wijs waren in hun hoofd!