• Een vriendin van mij was gister mee naar mijn diploma uitreiking. En daar zag ze haar allereerste vriendje ook tussen. Wat er dus is..
    Ze heeft al een vriendje, maar toen ze haar ex zag, begon ze vonk weer te komen zei ze. Ze liep naar hem toe en ging hem feliciteren. Hij keek blij toen hij haar zag en ze gingen gezellig praten samen. Ook zijn moeder was erbij, en hun praten ook gezellig. En die moeder zei later toen ze naar huis gingen 'laat snel weer wat van je horen'. En sowieso die moeder was ook heel blij haar te zien. Maar nu ze haar ex weer zag, ze was gewoon echt super blij hem te zien. Dat zag je zo aan haar. En aan hem zag je ook een grote glimlach.
    Maar ik vind hem zelf ook veel leuker bij haar passen en is beter. Want hij woont bij haar om de hoek dan haar eigen vriendje. Dus iemand misschien helpen?

    [ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 18:59 ]


    Nothing last forever, if we both know hearts can change

    Ze moet goed bij zichzelf nadenken, voor wie ze wil gaan, en als het die jongen van laatst is, ja dan natuurlijk uitmaken met haar vriendje. Ze moet hem in ieder geval neit aan het lijntje houden.


    Let it come and let it be

    Waarom is het dan uitgegaan? (cat)
    Ik bedoel, het gaat niet zomaar uit als ze zo goed bij elkaar paste... (zip)
    Zij moet zelf trouwens kiezen... Als ze haar ex liever wilt, dan maakt ze het uit, anders niet.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 19:16 ]


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    FireDust schreef:
    Waarom is het dan uitgegaan? (cat)
    Ik bedoel, het gaat niet zomaar uit als ze zo goed bij elkaar paste... (zip)
    Zij moet zelf trouwens kiezen... Als ze haar ex liever wilt, dan maakt ze het uit, anders niet.

    Dat was bijna 4 jaar geleden, omdat haar moeder dat wilde, want hij deed toen geen moeite of iets en zij ook niet, maar toen waren ze jong enzo en nu is alles anders


    Nothing last forever, if we both know hearts can change

    Ramones schreef:
    (...)
    Dat was bijna 4 jaar geleden, omdat haar moeder dat wilde, want hij deed toen geen moeite of iets en zij ook niet, maar toen waren ze jong enzo en nu is alles anders

    Maar na 1 keer zien, ben je natuurlijk blij. Dusss...


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Je kan toch ook gewoon vrienden met iemand blijven? Of gaat dat tegenwoordig niet meer :Y)?


    Wie du mir, so ich dir.

    xD


    r.x

    CountMeIn schreef:
    Ze moet goed bij zichzelf nadenken, voor wie ze wil gaan, en als het die jongen van laatst is, ja dan natuurlijk uitmaken met haar vriendje. Ze moet hem in ieder geval neit aan het lijntje houden.


    26 - 02 - '16

    Maar ze had altijd het gevoel om met hem weer terug samen te zijn. Want 2 jaar terug zat hij ook voor een jaartje op haar school omdat die waar hij op zat gesloopt werd. En dat was een leuke jaar om gezellig met elkaar te praten en beter te leren kennen enzo. Want toen ze hadden, ze waren elkaars eerste vriendinnetje en vriendje, ze kenden elkaar maar 3 uur op een feestje van een vriendin van haar en zij en andere meiden hebben hun gekoppelt. Maar nu ze elkaar zagen, ze leken erg blij en knuffelde elkaar stevig enzo


    Nothing last forever, if we both know hearts can change

    [ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 18:58 ]


    Nothing last forever, if we both know hearts can change

    Wat heeft het er mee te maken dat die jongen bij haar om de hoek woont? dat vind ik een beetje vreemd.

    Maar ze moet goed nadenken, wil ze haat relatie met haar huidige vriend op zij zetten om weer met haar ex te gaan. Ze moet nadenken over haar relatie met hem toen, en hoelang blijft die vonk die ze nu weer voelde.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 19:03 ]


    <3