• Oke, ik weet dat de helft van jullie dit absoluut niet boeiend gaat vinden maar ik ben zooooo blij met zijn tweet!
    Gisteren avond tweete JAckson Rathbone me. Je kan hem kennen van twilight maar dat wisten jullie vast al.

    Hij had even tijd voor vragen dus vroeg ik hem of hij eens naar België of Nederland zou komen, maar hij antwoorde niet dus stuurde ik:

    "Jay?! Please answer this, it would mean so much to me. Just something like: COOKIES! Please Jackson."

    Eerst kreeg ik geen antwoord dus wou ik het opgeven tot ik opeens zag dat ik een nieuwe tweet had, van hem!!

    Hij antwoordde: "something like cookies..."


    Ik weet dat niet veel is maar ik voel me zo... geen idee! Hyper en blij en een beetje gek... miscchien is het ook wel een beetje gek maar hij is mijn held en hij tweete mij!


    Oke... da wast zo'n beetje....
    ^^
    Hou van jullie!


    >*< \\***Firefly***// >*<

    Teenslipper schreef:
    (...)

    jeej! Awesome, ik ben eigenlijk best jaloers op iedereen die getweet wordt door zijn held! Ik ben enkel getweet door Jochem van Only Seven Left :') Ik was er heel blij mee :'D


    awww, wel...
    Ik heb geen idee wie da is maar kweet zeker da spr cool voor je was ^^ x


    >*< \\***Firefly***// >*<

    Geniaal! Ik heb geen idee wie hij is, maar ik vind het leuk voor je :)


    I was an angel living in the garden of evil

    Lovelyxxx schreef:
    Geniaal! Ik heb geen idee wie hij is, maar ik vind het leuk voor je :)

    ö weet je niet wie Jackson is! Tuurlijk wel... dat is dat vampiertje uit twilight...
    ^^ Die met zijn blonde haartjes die Japser heet...

    Maar toch... dankje x


    >*< \\***Firefly***// >*<

    SamiiMcClout schreef:
    (...)

    awww, wel...
    Ik heb geen idee wie da is maar kweet zeker da spr cool voor je was ^^ x


    Ja was heel cool :') Ik hoop echt dat we op de foto kunnen met 100Monkeys :D

    Ik heb al vn een paar celebrities DMs/tweets gekregen :3


    Fly high across the sky, from here to kingdom come.

    leukk!!


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Redeemer schreef:
    Ik heb al vn een paar celebrities DMs/tweets gekregen :3

    oh waw! Echt?
    Ik enkel Jackson...
    En je hebt zo'n band Nextdoor; met die drummer JAke tweet ik vaak en... wel youtube mensen...
    Lindsay Bruce tweet me vaak(en heeft net een spr lief bericht gezet op mijn facebook) Jake coco tweete me ooit een smiley en Cjaye LeRose vond me lief!...

    Waarscheinlijk win jij ^^


    >*< \\***Firefly***// >*<

    Teenslipper schreef:
    (...)

    Ja was heel cool :') Ik hoop echt dat we op de foto kunnen met 100Monkeys :D


    Dan zorgen we ervoor dat het lukt! We bakken koekjes (want ieder goed plan begint met koekjes) en daarmee lokken we de jongens van het podium weg en padabing padaboem "SMILE"

    ^^x


    >*< \\***Firefly***// >*<

    SamiiMcClout schreef:
    (...)
    oh waw! Echt?
    Ik enkel Jackson...
    En je hebt zo'n band Nextdoor; met die drummer JAke tweet ik vaak en... wel youtube mensen...
    Lindsay Bruce tweet me vaak(en heeft net een spr lief bericht gezet op mijn facebook) Jake coco tweete me ooit een smiley en Cjaye LeRose vond me lief!...

    Waarscheinlijk win jij ^^

    Oh, die ken ik niet, haha :x Oh gott, ik schaam me, haha, ik ken die allemaal niet ;p ik heb 3 DMs vn Sophia Bush, 3 DMs van Chad Michael Murray, 2 tweets van Robert Buckley & 1 tweet van Bethany Joy Galeotti - allemaal OTH peepz :]


    Fly high across the sky, from here to kingdom come.

    Redeemer schreef:
    (...)
    Oh, die ken ik niet, haha :x Oh gott, ik schaam me, haha, ik ken die allemaal niet ;p ik heb 3 DMs vn Sophia Bush, 3 DMs van Chad Michael Murray, 2 tweets van Robert Buckley & 1 tweet van Bethany Joy Galeotti - allemaal OTH peepz :]


    Wow! Das te gek!!!!!!!
    Zie je dat je wint ^^


    >*< \\***Firefly***// >*<

    Dat klinkt niet bepaald enthousiast van die gast ofzo. Naja, hij zal 't wel druk hebben op die site..


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Dat klinkt niet bepaald enthousiast van die gast ofzo. Naja, hij zal 't wel druk hebben op die site..

    Wel, hij had maar 15 minuten om vragen te beantwoorde en wel... hij heeft geantwoord en dat is genoeg voor mij x


    >*< \\***Firefly***// >*<

    SamiiMcClout schreef:
    (...)

    Dan zorgen we ervoor dat het lukt! We bakken koekjes (want ieder goed plan begint met koekjes) en daarmee lokken we de jongens van het podium weg en padabing padaboem "SMILE"

    ^^x


    goed plan! >=]Kijk maar uit Jackson Ben J. Ben G. Jared en Uncle!!

    Teenslipper schreef:
    (...)

    goed plan! >=]Kijk maar uit Jackson Ben J. Ben G. Jared en Uncle!!


    Zeker weten x


    >*< \\***Firefly***// >*<

    Gemello schreef:
    Lol, ik kreeg ooit een reply van dé Tom Kaulitz, en nu hoop ik zo erg dat dat account niet fake was. Ik kreeg ook zoiets grappig teruggestuurd. Tom had een foto van een model getweet dat hij sexy vond, en voor de grap heb ik toen gezegd dat ik ongeveer hetzelfde lijf had. Niet dat ik hoerig ben, maar ik ben onzeker dus ik vond het wel een soort van.. opbeurend dat hij een soort lijf dat ik heb sexy vind aangezien hij toch wel een van mijn idolen is. Hij antwoordde; `Then you must be popular with the boys, right?´
    Serieus, het was een grapje omdat ik dacht dat hij toch nooit zou reageren, en juist bij die tweet antwoordt hij, haha. Goed, ik lul te veel.
    Ik vind het echt heel leuk voor je, en ik snap zeker hoe het voelt om een reply te krijgen van een van je idolen.

    De heren van Tokio Hotel hebben geen van allen Twitter/Facebook/etc. Dat hebben ze zelfs meerdere malen aangegeven in interviews. :-)
    On-topic: Tof dat je een reply kreeg! ;-)


    Rated by prejudice.