• Oke, ik weet dat de helft van jullie dit absoluut niet boeiend gaat vinden maar ik ben zooooo blij met zijn tweet!
    Gisteren avond tweete JAckson Rathbone me. Je kan hem kennen van twilight maar dat wisten jullie vast al.

    Hij had even tijd voor vragen dus vroeg ik hem of hij eens naar België of Nederland zou komen, maar hij antwoorde niet dus stuurde ik:

    "Jay?! Please answer this, it would mean so much to me. Just something like: COOKIES! Please Jackson."

    Eerst kreeg ik geen antwoord dus wou ik het opgeven tot ik opeens zag dat ik een nieuwe tweet had, van hem!!

    Hij antwoordde: "something like cookies..."


    Ik weet dat niet veel is maar ik voel me zo... geen idee! Hyper en blij en een beetje gek... miscchien is het ook wel een beetje gek maar hij is mijn held en hij tweete mij!


    Oke... da wast zo'n beetje....
    ^^
    Hou van jullie!


    >*< \\***Firefly***// >*<

    Archibald schreef:
    Aww wat leuk! Niet echt 't allerliefste bericht, maar wel grappig en bijzonder dat ie juist JOU terugtweet =D
    Ik had ooit een tweet van mijn favoriete schrijfster Mariëtte Middelbeek gehad dat ze 't leuk vond dat ik d'r volgde, daar ben ik ook nog steeds blij mee :3


    ^^ Nou... iedereen lijkt een indrukwekkender verhaal te hebben! Dat is zoo cool voor je!
    ik benz o blij met die nutteloze woorden. Weet je als een herkenning van leven! x


    >*< \\***Firefly***// >*<

    Leeds schreef:
    ooh wat leuk! :)
    Maar hij komt toch met zijn band naar Nederland?



    :o wat zeg je me nou!?!?


    >*< \\***Firefly***// >*<

    Leeds schreef:
    ooh wat leuk! :)
    Maar hij komt toch met zijn band naar Nederland?

    Waarom wist ik dat niet? (huil)


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Dit doet me trouwens aan iets denken. Ik heb Alex Gaskarth een keertje rond de duizend tweets gestuurd antwoord the fucktard niet.
    Rude.


    We'll never be as young as we are tonight

    Pluisjj schreef:
    (...)


    :o wat zeg je me nou!?!?


    Hier, hahah en het is nog niet uitverkocht.


    As travars

    Roodstrikje schreef:
    (...)
    Waarom wist ik dat niet? (huil)


    Ik wist dat ook niet... maar eigenlijk ben ik van NIETS meer op de hoogte; net terug op computer en op Q! Ik moest mijn schooljaar redden of ik moest blijven zitten! Geen JAckson, Quizlet of jullie allemaal!

    Dus... wat?! komen ze echt...

    *surft naar hun website*


    >*< \\***Firefly***// >*<

    Leeds schreef:
    (...)

    Hier, hahah en het is nog niet uitverkocht.



    OMG dankje!!!!!!
    Je bent m'n held!_O_


    >*< \\***Firefly***// >*<

    Bassam schreef:
    Dit doet me trouwens aan iets denken. Ik heb Alex Gaskarth een keertje rond de duizend tweets gestuurd antwoord the fucktard niet.
    Rude.


    Jua das wel rude! Mhmmmm; maar Alex... Weet je... tis Alex. Je moet hem vergeven want hij is een ongelofelijk lekker ding ^^ x


    >*< \\***Firefly***// >*<

    Pluisjj schreef:
    (...)

    Jua das wel rude! Mhmmmm; maar Alex... Weet je... tis Alex. Je moet hem vergeven want hij is een ongelofelijk lekker ding ^^ x

    Ik ben persoonlijk meer voor Jack maar Alex is ook niet lelijk om naar te kijken natuurlijk.


    We'll never be as young as we are tonight

    Bassam schreef:
    (...)
    Ik ben persoonlijk meer voor Jack maar Alex is ook niet lelijk om naar te kijken natuurlijk.


    OOoeh, jack... jua... maar ik ben meer Alex. ik weet niet! Ik hou van songwriters, die goe kunnen zingen en er goed uitzien en een wereldberoemde band hebben... neee; mijn eisen zijn absoluut niet hoog ^^ x


    >*< \\***Firefly***// >*<

    Leeds schreef:
    (...)

    Hier, hahah en het is nog niet uitverkocht.



    OMG! Dankje! Dankzij jou ga ik naar de 100 monkeys gaan kijken!
    Je hebt mijn hele leven verandert x


    >*< \\***Firefly***// >*<

    Glasnost schreef:
    Leuk voor je ^^


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)


    >*< \\***Firefly***// >*<

    Lol, ik kreeg ooit een reply van dé Tom Kaulitz, en nu hoop ik zo erg dat dat account niet fake was. Ik kreeg ook zoiets grappig teruggestuurd. Tom had een foto van een model getweet dat hij sexy vond, en voor de grap heb ik toen gezegd dat ik ongeveer hetzelfde lijf had. Niet dat ik hoerig ben, maar ik ben onzeker dus ik vond het wel een soort van.. opbeurend dat hij een soort lijf dat ik heb sexy vind aangezien hij toch wel een van mijn idolen is. Hij antwoordde; `Then you must be popular with the boys, right?´
    Serieus, het was een grapje omdat ik dacht dat hij toch nooit zou reageren, en juist bij die tweet antwoordt hij, haha. Goed, ik lul te veel.
    Ik vind het echt heel leuk voor je, en ik snap zeker hoe het voelt om een reply te krijgen van een van je idolen.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 15:57 ]


    Simple, but effective.

    Lyubvi schreef:
    Lol, ik kreeg ooit een reply van dé Tom Kaulitz, en nu hoop ik zo erg dat dat account niet fake was. Erg leuk voor je, ik kreeg ook zoiets grappig teruggestuurd. Tom had een foto van een meisje getweet die hij sexy vond, en voor de grap heb ik toen gezegd dat ik ongeveer hetzelfde lijf had. Niet dat ik hoerig ben, maar ik ben onzeker dus ik vond het wel een soort van.. opbeurend dat hij een soort lijf dat ik heb sexy vind aangezien hij toch wel een van mijn idolen is. Hij antwoordde; `Then you must be popular with the boys, right?´
    Serieus, het was een grapje omdat ik dacht dat hij toch nooit zou reageren, en juist bij die tweet antwoordt hij, haha. Goed, ik lul te veel.
    Ik vind het echt heel leuk voor je, en ik snap zeker hoe het voelt om een reply te krijgen van een van je idolen.


    Waw; en nee je lult toch helemaal niet. ik hou van mensen hun verhaal horen! DAt is zo cool voor je! Gemeent x


    >*< \\***Firefly***// >*<