• Ik had dus echt een hele rare droom en zo raar had ik hem nog nooit gehad.

    Ik was in de atlas -een winkelcentrum- en ik kon naar het Europapark kijken, ik kon er alleen niet naartoe. Het was nog te licht, het moest eerst donker zijn, omdat het dan veiliger zou zijn vanwege de Cullens en ik was zwanger. Oke, ineens was het avond en kon ik naar het Europapark -wat ik dus deed-. In het park wachtte Sam Uley op me en hij haalde mijn haar uit mijn nek -de zijkant- en gaf me een zoen in mijn nek. Hij zei dat hij blij was dat ik daar eindelijk weg kon komen. Ik vroeg waar ik sliep en hij zei dat ik bij hem sliep. Ik ging dus met hem mee en ineens was ik niet meer zwanger. Bij Sam thuis mocht ik een van zijn t-shirts als pyjama gebruiken en ik sliep samen met hem in een bed. Nou oke, dat was geen probleem, we sliepen allebei, niet te dicht bij elkaar in de buurt. Midden in de nacht werden we wakker doordat er iemand op de deur bonsde, dat waren Quil, Embry en Jared. Ze vertelden Sam dat de Cullens boos waren, omdat ik weg was. Ik stond op dat moment in de gang. We gingen weer naar boven om te slapen, alleen uiteindelijk belandden we zoenend in het bed en viel ik tegen zijn borstkas aan in slaap. En toen werd ik wakker...

    Ik dacht eerst dat het echt was, maar doordat er zulke rare dingen inzaten wist ik dat het een droom moest zijn.
    Hebben jullie ook wel is zulke rare dromen?


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Ik heb een paar maanden geleden gedroomd dat mijn beste vriendin haar moeder ineens was bevallen van een tweeling.
    Maar weet je, in haar familie heb je dus zij zelf (14), haar broer (12) dus het was enorm vreemd dat die moeder ineens nog een tweeling kreeg.
    En mijn beste vriendin vond dat absoluut niet leuk en ging drinken enzo.
    En ja, die ochtend werd ik wakker gebeld (deurbel) en ze stond voor de deur (we gingen die dag shoppen ofzo) en ik was er echt van overtuigd dat die droom echt was geweest, dus ik ging echt zo vragen
    'Seg, is jouw mama bevallen van een tweeling? ;o'

    Toen had je haar gezicht moeten zien. ;'D


    effort never betrays you

    Haha geniaal. Ik droomde vannacht dat ik nog een keer met mijn vriendin naar Bruno Mars ging (1 week geleden had ik al een concert van hem :Y)) En toen vroeg hij ons op het podium en gingen we helemaal uit ons dak _O_


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    kim? Heb jij ons wat uit te leggen??^^


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    XxshinexX schreef:
    kim? Heb jij ons wat uit te leggen??^^

    Nee (A)


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Lowlz oke 0.o


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik droomde eerst dat ik was gebrandmerkt door mijn stiefvader, die ik helemaal niet heb.

    Ik zou met mijn moeder naar een of andere bruiloft ofzo gaan, en ik deed een jurk met een open rug aan. Mijn moeder vroeg wat ik op mijn rug had zitten, en dus ik ' Weet ik niet maar dat heeft -ik weet zn naam niet meer- gedaan.' Ze liet me in de spiegel kijken, en een keltisch brandmerk was over mijn hele rug te zien. Dus belde mijn moeder de politie, en die stiefvader kwam op me af en ik vloog - letterlijk- de trap af en botste tegen een agent aan.

    En toen werd ik wakker :Y)


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik ben wel eens in de woestijn achterna gezeten door dinosauriers. (:


    Destroy what destroys you.

    Op vakantie droomde ik ook raar:
    Mijn vader liep in een roze handdoek over de camping... En toen werd ik wakker door een trein O.O


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful