• Ik had dus echt een hele rare droom en zo raar had ik hem nog nooit gehad.

    Ik was in de atlas -een winkelcentrum- en ik kon naar het Europapark kijken, ik kon er alleen niet naartoe. Het was nog te licht, het moest eerst donker zijn, omdat het dan veiliger zou zijn vanwege de Cullens en ik was zwanger. Oke, ineens was het avond en kon ik naar het Europapark -wat ik dus deed-. In het park wachtte Sam Uley op me en hij haalde mijn haar uit mijn nek -de zijkant- en gaf me een zoen in mijn nek. Hij zei dat hij blij was dat ik daar eindelijk weg kon komen. Ik vroeg waar ik sliep en hij zei dat ik bij hem sliep. Ik ging dus met hem mee en ineens was ik niet meer zwanger. Bij Sam thuis mocht ik een van zijn t-shirts als pyjama gebruiken en ik sliep samen met hem in een bed. Nou oke, dat was geen probleem, we sliepen allebei, niet te dicht bij elkaar in de buurt. Midden in de nacht werden we wakker doordat er iemand op de deur bonsde, dat waren Quil, Embry en Jared. Ze vertelden Sam dat de Cullens boos waren, omdat ik weg was. Ik stond op dat moment in de gang. We gingen weer naar boven om te slapen, alleen uiteindelijk belandden we zoenend in het bed en viel ik tegen zijn borstkas aan in slaap. En toen werd ik wakker...

    Ik dacht eerst dat het echt was, maar doordat er zulke rare dingen inzaten wist ik dat het een droom moest zijn.
    Hebben jullie ook wel is zulke rare dromen?


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Ik kende deze droom van jou aal x'D.
    Ik heb vannacht over mijn story gedroomd, ik haal mijn inspiratie uit mijn dromen x'D.


    Rain and sun will create a rainbow

    Ik heb zo vroeger heel vaak gehad, ook dromen die 3 jaar lang in dezelfde maand komen. Maar nu heb ik ze niet meer, tenminste ik onthou ze niet meer. Ik onthou alleen dingen die belangrijk zijn voor mijn leven, de rest vergeet ik zodra ik wakker word


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik droom heel vaak zulke dingen
    Ik droomde laatst dat de Hongerspelen in mijn achtertuin waren en dat ik meedeed


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    Ik droom heel vaak zulke dingen
    Ik droomde laatst dat de Hongerspelen in mijn achtertuin waren en dat ik meedeed

    Dat is ook vaag ja


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Vandaag had ik weer een vage:

    Ik stond bij de V&D in mijn woonplaats. En er was ineens een stoplicht voor auto's aan de overkant. Daar stond de auto van mijn moeder, een Fiat 500 Giardinera. Ik zag niemand die hem bestudeerde, dus dat vond ik raar. Ik rende er naar toe, maar net op dat moment mochten ze rijden. Ik deed heel snel de autodeur aan de passagierskant open en stapte in. Toen zag ik dat de kat van mijn zusje, Bertje, de auto bestudeerde terwijl hij lag te slapen op de bestuurdersstoel. Ik deed mijn jas uit en gooide die achterin, daarna zei ik Remmen. Bertje strekte zijn pootje uit -in zijn slaap- en drukte op de rem. De auto stopte en ik legde Bertje achterin boven op mijn jas. Daarna ging ik zelf achter het stuur zitten en reed weg met de auto.

    Als dit zo'n droom is die nog gaat uitkomen, dan heb ik dat liever niet...


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    In mijn droom hield ik eens een rolstoelrace in het ziekenhuis met Bill Kaulitz. Wat wel gezellig was, trouwens. x)


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik ging op date met een dikke gevangene :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik droom best wel vaak vreemde dingen, maar ik vergeet ook heel vaak weer mijn dromen. De vreemdste droom die me is bij gebleven is dat ik droomde over een vrouw die met een soort bubbel in haar hand over het water zweefde. En toen kwam ze een keer over het gras en probeerde iedereen dat ding van haar af te pakken. En toen ik het aan wilde raken zei ze: "Niet doen, je weet niet waarvoor het is."

    Serieus het was zo vaag?


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.

    Hahah, ik droomde dat mijn moeder zei, dat mijn opa in het ziekenhuis lag, en toen werd ze heel dramatisch, enzo. Ze begon keihard te roepen: 'Als het hart van jouw opa stopt met kloppen, stopt het mijne ook!'


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Matched schreef:
    Hahah, ik droomde dat mijn moeder zei, dat mijn opa in het ziekenhuis lag, en toen werd ze heel dramatisch, enzo. Ze begon keihard te roepen: 'Als het hart van jouw opa stopt met kloppen, stopt het mijne ook!'


    haha, ik heb trouwens best wel vaak dat ik wakker word en dat ik denk dat mijn droom waar is, dus dat ik echt zo zit van: 'Hoe moet ik dit nou weer oplossen?'

    [ bericht aangepast op 14 juli 2011 - 15:30 ]


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.

    Ik heb een paar keer gedroomd dat de Weasley twins bij mij kwamen lesgeven. (wbw)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mudblood schreef:
    Ik heb een paar keer gedroomd dat de Weasley twins bij mij kwamen lesgeven. (wbw)

    Das veel leuker dan mijn dromen xD


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Prim schreef:
    Ik droom heel vaak zulke dingen
    Ik droomde laatst dat de Hongerspelen in mijn achtertuin waren en dat ik meedeed


    Jij bent echt bezeten door De Hongerspelen hè. ;)


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Ik onthou altijd alleen de slechte dromen. -.-'
    In mijn dromen hangt altijd een slechte sfeer. o.o
    & ik heb vannacht voor de derde keer gedroomd dat ik zwanger was. -.-'
    Niet normaal meer. x'D


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Chocolicious schreef:
    Ik onthou altijd alleen de slechte dromen. -.-'
    In mijn dromen hangt altijd een slechte sfeer. o.o
    & ik heb vannacht voor de derde keer gedroomd dat ik zwanger was. -.-'
    Niet normaal meer. x'D

    Ik droom al een paar weken raar en het merendeel van de tijd ben ik zwanger O.O


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful