Ik had dus echt een hele rare droom en zo raar had ik hem nog nooit gehad.
Ik was in de atlas -een winkelcentrum- en ik kon naar het Europapark kijken, ik kon er alleen niet naartoe. Het was nog te licht, het moest eerst donker zijn, omdat het dan veiliger zou zijn vanwege de Cullens en ik was zwanger. Oke, ineens was het avond en kon ik naar het Europapark -wat ik dus deed-. In het park wachtte Sam Uley op me en hij haalde mijn haar uit mijn nek -de zijkant- en gaf me een zoen in mijn nek. Hij zei dat hij blij was dat ik daar eindelijk weg kon komen. Ik vroeg waar ik sliep en hij zei dat ik bij hem sliep. Ik ging dus met hem mee en ineens was ik niet meer zwanger. Bij Sam thuis mocht ik een van zijn t-shirts als pyjama gebruiken en ik sliep samen met hem in een bed. Nou oke, dat was geen probleem, we sliepen allebei, niet te dicht bij elkaar in de buurt. Midden in de nacht werden we wakker doordat er iemand op de deur bonsde, dat waren Quil, Embry en Jared. Ze vertelden Sam dat de Cullens boos waren, omdat ik weg was. Ik stond op dat moment in de gang. We gingen weer naar boven om te slapen, alleen uiteindelijk belandden we zoenend in het bed en viel ik tegen zijn borstkas aan in slaap. En toen werd ik wakker...
Ik dacht eerst dat het echt was, maar doordat er zulke rare dingen inzaten wist ik dat het een droom moest zijn.
Hebben jullie ook wel is zulke rare dromen?
The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful