• Vandaag moest ik denken aan Bill Kaulitz toen hij nog veel jonger was. Wat vond ik dat toen toch een leuk en sexy gastje (jong en onervaren van me). Enkele jaren terug was ik echt helemaal gek van Tokio Hotel en nu ik zo Bill google zijn die pagina's toch echt wel heel veel veranderd met vroeger. Stiekem mis ik hun jongheid wel een beetje, want hun muziek was toen echt veel leuker. Nu heb ik nog es zin om naar hun oude liedjes te luisteren. :)



    Op welke artiest(en) zijn jullie afgeknapt terwijl je er vroeger helemaal weg van was?

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 21:55 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ook TH


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Ik ben nog wel fan van hen maar niet meer zoals toen.
    Maar 't is met hen ook altijd hetzelfde liedje; brengen een paar nieuwe liedjes uit > CD > tour > jaren stilte. En dat is zo'n eindeloze cirkel bij hen die best wel beu wordt, vind ik.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    In heb begin vond ik de nieuwste cd van My Chemical Romance echt niet goed .. veel te vrolijk, niet wat ik gewend was van hen. En Bob Bryar was weg, dus voelde het ook anders en vreemd. Maar dan besefte ik dat hun lyrics nog steeds dezelfde genialiteit hadden als van de album ervoor en begon ik die cd meer te waarderen. Nu vind ik het wel leuk, maar ik blijf de 'oude muziek' toch beter vinden.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Same here.
    Verder ben ik redelijk trouw gebleven (:


    Felix

    Miley Cyrus, I think.


    <3

    Ik ben nooit extreem fan geweest van Tokio hotel. Dat komt echter omdat ik alleen wannabe fans in mijn klas had dus dan knap je er snel op af om liedjes van hun te luisteren.

    Van een band waar ik helemaal van afgeknapt ben is paramore


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben nog steeds een fan van ze, en dat verandert denk ik niet, hoeveel hun uiterlijk ook veranderd is. Mij gaat het meer om de liedjes, en ik vond het laatste album niet slecht. Wel vond ik de oude nummers mooier...
    En inderdaad, Nightwish. Omdat. die nieuwe zangeres gewoon niet echt bij de band pas als Tarja deed, vind ik.
    En de Jonas Brothers, hoewel ik me eigenlijk niet meer kan voorstellen hoe ik daar ooit fan van ben geweest.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Nimbuzz schreef:
    Ik ben nooit extreem fan geweest van Tokio hotel. Dat komt echter omdat ik alleen wannabe fans in mijn klas had dus dan knap je er snel op af om liedjes van hun te luisteren.

    Van een band waar ik helemaal van afgeknapt ben is paramore

    Paramore? Hoezo? ;o


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Ik vind maar één liedje van haar solocarrière leuk, I Walk Alone.
    En van Nightwish met Anette heb ik veel meer favoriete liedjes dan van vroeger. Ze hadden een paar van die supergoeie liedjes zoals Sleeping Sun, Forever Yours, Ever Dream, Two for Tragedy, etc.
    En van zoveel albums waren dat de mooiste, de rest vond ik niet zo superleuk. En met Anette zijn bijna alle liedjes mooi. Maar ik vind Tarja nog steeds echt goed, haar stem is awesome. (krul)
    Ik ben het helemaal met je eens. Enkel dat leid vind ik ook mooi. En dan heb je nog dead to the world, Nemo En Bless the child. x')
    Ik ben echt benieuwd naar hun nieuwe album.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Glasnost schreef:
    Ook Tokio Hotel en verder Nightwish, ik vind die Anette (?) echt helemaal niets.

    Nimbuzz schreef:
    Ik ben nooit extreem fan geweest van Tokio hotel. Dat komt echter omdat ik alleen wannabe fans in mijn klas had dus dan knap je er snel op af om liedjes van hun te luisteren.

    Van een band waar ik helemaal van afgeknapt ben is paramore
    Ik vind het zonde dat de farro's weg zijn en paramore is zeker niet meer hetzelfde, maar ik vind mosters toch ook wel een geweldig nummer. :-


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ZeroGravity schreef:
    Ik ben nog steeds een fan van ze, en dat verandert denk ik niet, hoeveel hun uiterlijk ook veranderd is. Mij gaat het meer om de liedjes, en ik vond het laatste album niet slecht. Wel vond ik de oude nummers mooier...
    En inderdaad, Nightwish. Omdat. die nieuwe zangeres gewoon niet echt bij de band pas als Tarja deed, vind ik.
    En de Jonas Brothers, hoewel ik me eigenlijk niet meer kan voorstellen hoe ik daar ooit fan van ben geweest.
    Bij mij gaat het niet om hun uiterlijk, eerder om hun liedjes. Die nieuwe lagen me gewoon niet. Buiten Geisterfarher dan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik het trouwens niet 'ik dacht vandaag nog es aan hem' in plaats van naar :'D?


    Olive

    Devin schreef:
    Ik het trouwens niet 'ik dacht vandaag nog es aan hem' in plaats van naar :'D?
    Ja dat is het. :X
    Wil je het aanpassen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Ja dat is het. :X
    Wil je het aanpassen.


    Ik zou zó hard lachen als ze nou 'nee' zei.

    Ontopic: Nightwish :3 en 30stm en Tokio Hotel