• Vandaag moest ik denken aan Bill Kaulitz toen hij nog veel jonger was. Wat vond ik dat toen toch een leuk en sexy gastje (jong en onervaren van me). Enkele jaren terug was ik echt helemaal gek van Tokio Hotel en nu ik zo Bill google zijn die pagina's toch echt wel heel veel veranderd met vroeger. Stiekem mis ik hun jongheid wel een beetje, want hun muziek was toen echt veel leuker. Nu heb ik nog es zin om naar hun oude liedjes te luisteren. :)



    Op welke artiest(en) zijn jullie afgeknapt terwijl je er vroeger helemaal weg van was?

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 21:55 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ook Tokio Hotel en verder Nightwish, ik vind die Anette (?) echt helemaal niets.


    I am an idiot, I move.

    Uhm niemand (:
    Ik ben nou nogsteeds helemaal fan van Tokio Hotel n.n


    Only those who listen can hear

    Ja, ik mis hen ook wel toen ze jong waren, ze waren volgens mij toen veel cooler. Nu zijn ze zo commercieel geworden en zijn ze eigenlijk dat 'speciale' van hun kwijtgeraakt.
    En ik heb zo geen artiesten (behalve TH dan) waar ik op ben afgeknapt...


    Where there is a sea there are pirates...

    Glasnost schreef:
    Ook Tokio Hotel en verder Nightwish, ik vind die Anette (?) echt helemaal niets.

    Ze valt wel mee, maar aan Tarja kan niemand tippen. (cat)


    Where there is a sea there are pirates...

    Di-rect nadat Tim de band verliet :')


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Haha, ik dacht al dat dit topic over bill zou gaan toen ik de titel zag x'D
    Ja, hier ook met th^^

    Tokio Hotel ... wat ik echt zonde vind van mezelf..


    Let the Night embrace you

    Ook Tokio Hotel.


    Olive

    ik ben nog fan van ze.
    niet alleen om hun muziek maar ook omdat ik geef om wie ze zijn:Y)


    I Love You

    Tokio Hotel ook, al vind ik hun laatste album wel leuk. Maar ik vind ze qua personen niet leuk meer (no_chears)


    -

    Captain schreef:
    Ja, ik mis hen ook wel toen ze jong waren, ze waren volgens mij toen veel cooler. Nu zijn ze zo commercieel geworden en zijn ze eigenlijk dat 'speciale' van hun kwijtgeraakt.
    En ik heb zo geen artiesten (behalve TH dan) waar ik op ben afgeknapt...
    Dat heb ik nu ook. En nu zien ze er soms zo'n egotrippers uit, maar ergens kan je het hen niet kwalijk nemen, want ze zijn echt in die commerciële wereld gestampt en hebben alles behalve een normale jeugd gehad en ik vind Anette juist beter dan Tarja. Ik was niet zo'n fan van die opera-achtige toets.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Genius schreef:
    Tokio Hotel ook, al vind ik hun laatste album wel leuk. Maar ik vind ze qua personen niet leuk meer (no_chears)
    Ik be helemaal geen fan van dat album, die dance toets doet me helemaal niks. Ik heb hun laatste concert wel gezien, want ik kreeg dat voor mij verjaardag en dat was wel leuk, maar ik had dat kippenvel niet meer van toen ik 16 was en hun voor het eerst live zag.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Dat heb ik nu ook. En nu zien ze er soms zo'n egotrippers uit, maar ergens kan je het hen niet kwalijk nemen, want ze zijn echt in die commerciële wereld gestampt en hebben alles behalve een normale jeugd gehad en ik vind Anette juist beter dan Tarja. Ik was niet zo'n fan van die opera-achtige toets.

    Ik vind Anette sowieso een hele goede zangeres, ze heeft een hele heldere stem, maar Tarja was op zich gewoon echt cool en haar stem was geweldig, maar daardoor was Nightwish ook te statisch. En met Anette zijn ze een andere weg ingedraaid en hebben ze nu meer dynamiek in hun liedjes.
    Bij TH vind ik het zonde wat ze met hun looks doen. (krul)


    Where there is a sea there are pirates...

    Dat had ik eerst met McFLY, met hun nieuwe CD. Die vond ik eerst zo slecht, terwijl ik ze vroeger wel helemaal leuk vond. Maar nu vind ik ze wel weer geweldig (krul)


    As travars

    Captain schreef:
    (...)
    Ik vind Anette sowieso een hele goede zangeres, ze heeft een hele heldere stem, maar Tarja was op zich gewoon echt cool en haar stem was geweldig, maar daardoor was Nightwish ook te statisch. En met Anette zijn ze een andere weg ingedraaid en hebben ze nu meer dynamiek in hun liedjes.
    Bij TH vind ik het zonde wat ze met hun looks doen. (krul)
    Ja dat ook een beetje, want nu lijken dat echt klosjaars.
    En ik vind ze beiden goed, al vind ik dat ze met Anette veel harder kunnen gaan dan met Tarja. Ik zag Nightwish al 2x live met Anette en dat vond ik echt leuk, ik zag Tarja ook eens live, maar dan solo en dat vond ik iets minder. Ze zingt zeker niet lelijk, maar het raakt me niet, toch zeker niet buiten Nightwish, want ik heb een live dvd van Nightwish met dr en die vind ik dan wel weer zeer goed; :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?