• Al een paar maanden gaat het gerucht rond dat Selena gomez zwanger is van Justin bieber. Dat gerucht is alleen maar versterkt toen Selena opgenomen werd voor 'misselijkheid en duizeligheid'. En het feit dat ze haar puurheidsring niet meer draagt helpt ook niet echt mee. Verder gaan er geruchten dat Justin wil trouwen....

    Wat denken juilie wel of niet waar?

    Zijn ze nog niet een beetje jong?
    Ik zou echt hopen dat ze daarmee wachten, want anders krijg je van die typetjes die denken: 'Als Justin/Selena het zo jong doet, ik ook'


    Let the Night embrace you

    Dat Bieber wil trouwen is waar. Maar Selena wil nog niet omdat ze zichzelf te jong vind. En als dat gerucht al een paar MAANDEN rond gaat zou je al wat moeten zien, niet dan?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Dat gerucht is niet waar. Selena Gomez heeft het zelf bevestigt.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Valentino schreef:
    Dat Bieber wil trouwen is waar. Maar Selena wil nog niet omdat ze zichzelf te jong vind. En als dat gerucht al een paar MAANDEN rond gaat zou je al wat moeten zien, niet dan?


    Dat hoeft niet.

    Mijn nicht was al zeker 4 maanden zwanger en ze had nog steeds een buikje van niets.

    Tuurlijk hebben ze seks als ze al langer een relatie hebben en dan lijkt het me een beetje hypocriet om een kuisheidsring te blijven dragen :Y). En ... als iemand misselijk en duizelig wordt, zonder dat iemand zwanger is, is dat reden tot zorgen en daarom gaat iemand dan naar het ziekenhuis. Maar wanneer iemand zwanger is en duizelig en misselijk is, dan is dat (redelijk) normaal en wordt je daar niet voor opgenomen in het ziekenhuis.

    En gezien hun hele disney-status zal ze, als ze al zwanger was, het kind wel weg moeten laten halen omdat ze van die prachtige contracten hebben waar ze helemaal aan vast zitten :Y)(krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Lieverd, Selena draagt een zuiverheids ring. En oke als ze haar ring zou negeren, waarom draagt ze die dan in the ppp en another cinderella story?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Gaat dat gerucht al een paar maanden?
    Man ik heb onder een steen geleefd ofzo.

    -Maar ik geloof alsnog niet dat ze zwanger is.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Uneventful schreef:
    Lieverd, Selena draagt een zuiverheids ring. En oke als ze haar ring zou negeren, waarom draagt ze die dan in the ppp en another cinderella story?


    Omdat dat lieve schat 1.bij haar rol hoort en 2.toen had ze nog niet met justin.

    Hale schreef:
    (...)

    Omdat dat lieve schat 1.bij haar rol hoort en 2.toen had ze nog niet met justin.


    Dat 2e punt is een beetje krom. Je draagt niet je zuiverheidsring wanneer je single bent, maar ook wanneer je een relatie hebt zou je je er aan moeten houden.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 10:21 ]


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik geloof er niet in.
    Maar dan nog, als die twee gelukkig zijn voor de rest van hun leven en de hele huppelepup, laat hen dan toch?
    Alsof er niet genoeg meisjes zijn die op hun 18de, als het al niet vroeger is,
    zwanger raken...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jonsu schreef:
    Tuurlijk hebben ze seks als ze al langer een relatie hebben en dan lijkt het me een beetje hypocriet om een kuisheidsring te blijven dragen :Y). En ... als iemand misselijk en duizelig wordt, zonder dat iemand zwanger is, is dat reden tot zorgen en daarom gaat iemand dan naar het ziekenhuis. Maar wanneer iemand zwanger is en duizelig en misselijk is, dan is dat (redelijk) normaal en wordt je daar niet voor opgenomen in het ziekenhuis.

    En gezien hun hele disney-status zal ze, als ze al zwanger was, het kind wel weg moeten laten halen omdat ze van die prachtige contracten hebben waar ze helemaal aan vast zitten :Y)(krul)

    Jij kan altijd dingen zo perfect uitleggen, hè :9~


    Let it come and let it be

    Raiskattiin schreef:
    (...)

    Dat 2e punt is een beetje krom. Je draagt niet je zuiverheidsring wanneer je single bent, maar ook wanneer je een relatie hebt zou je je er aan moeten houden.


    Dat bedoel ik....

    God stel je voor.

    Laat ze toch lekker.
    Ze zijn gelukkig met elkaar en als Selena echt zwanger is, zouden we het ondertussen echt wel gemerkt hebben.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Roodstrikje schreef:
    Laat ze toch lekker.
    Ze zijn gelukkig met elkaar en als Selena echt zwanger is, zouden we het ondertussen echt wel gemerkt hebben.


    Je hoeft echt geen mega buik te hebben als je net 3-4 maanden zwanger bent.

    Hale schreef:
    (...)

    Je hoeft echt geen mega buik te hebben als je net 3-4 maanden zwanger bent.

    Dat weet ik, maar je ziet al wel iets. Iemand die ik ken -in de derig relax- was zwanger en met 3 maanden kon ik toch al zien dat ze zwanger was.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful