• Goedenavond :')

    Ik vroeg me af of anderen hier ook aan digital art deden en zo ja, of jullie het programma Easy Paint Tool SAI kennen en/of gebruiken? Ik persoonlijk vind het echt een aanrader. Het is een heerlijk programma!


    (voor een grotere afbeelding, zie http://gsmtutorials.deviantart.com/art/Wandering-in-Space-217731378 )


    Dit is mijn laatste creatie met dit programma :)

    En? Wat vinden jullie van Digital Art? En van SAI? :)


    Observatie is Creatie

    Ik teken wel eens op de computer, ja.
    Maar ik ken dat programma niet ;p
    En ik ben lang niet zo goed als jij O.O

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 1:43 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Vida schreef:
    Ik teken wel eens op de computer, ja.
    Maar ik ken dat programma niet ;p
    En ik ben lang niet zo goed als jij O.O


    Het is echt een heerlijk programma! Een hele simpele interface en brushes die heel gemakkelijk aan te passen zijn naar eigen smaak, stijl en wil :) Ook zijn de lijnen veel strakker dan die in bijvoorbeeld Photoshop, wat heel prettig is met linearts en fijne details, zoals wimpers en moedervlekjes en dergelijke :)

    Haha, dank je voor het compliment! Het heeft mij ook jaren gekost om mezelf überhaupt 'goed' te mogen noemen :)


    Observatie is Creatie

    LunaVilijn schreef:
    (...)

    Het is echt een heerlijk programma! Een hele simpele interface en brushes die heel gemakkelijk aan te passen zijn naar eigen smaak, stijl en wil :) Ook zijn de lijnen veel strakker dan die in bijvoorbeeld Photoshop, wat heel prettig is met linearts en fijne details, zoals wimpers en moedervlekjes en dergelijke :)

    Haha, dank je voor het compliment! Het heeft mij ook jaren gekost om mezelf überhaupt 'goed' te mogen noemen :)

    Ik heb het gedownload, wat krabbels getekend en wat dingen uitgeprobeerd. Het werkt zeker lekker ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Vida schreef:
    (...)
    Ik heb het gedownload, wat krabbels getekend en wat dingen uitgeprobeerd. Het werkt zeker lekker ^^


    Haha spread the word! Ik vind het -ik val in herhaling- echt een heel erg fijn programma, veel strakker dan Photoshop :)


    Observatie is Creatie

    Aaigth das vet, ik kende dat nog niet eens!

    Ik ben niet zo'n fan van computer tekeningingen, maar het is wel mooi gedaan


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Geweldig programma, alleen ik mag hem niet meer downloaden van mijn pc -_- heb jij em ergens kunnen kraken? (:


    ars moriendi

    Ik ken het maar gebruik het niet omdat ik erin faal. :')
    Ik wil het ook ooit zo goed kunnen als jij..

    Tortuga schreef:
    Geweldig programma, alleen ik mag hem niet meer downloaden van mijn pc -_- heb jij em ergens kunnen kraken? (:


    Haha een vriend van me had hem gekocht en met allerlei magische trucs heeft hij hem op mijn laptop gekregen haha, zo technisch ben ik helaas niet! Maar ik heb hem dus semi-legaal denk ik :P


    Observatie is Creatie

    Heeeeeeee. Ik ken jou. Van gSm, kan dat kloppen? (:


    JDN.

    heull soms, maar nu eigenlijk niet meer.


    Beautiful thing is never perfect.

    waar kun je dit progamma kopen, wil het zo graag!!


    just because I CAN

    AlisaDeer schreef:
    waar kun je dit progamma kopen, wil het zo graag!!

    Intáhnet.


    JDN.