• Zit ik rustig op mijn iPod te typen, zie ik 20 centimeter naast me ineens een langpootspin lopen 0.0 snel mijn vader geroepen om 'm weg te halen... normaal ben ik niet zo bang voor spinnen, maar nu schrok ik behoorlijk.

    Zijn jullie nog ergens van geschrokken vandaag, of gisteren, of vorige week?


    Gleek and proud <3

    Ik ben een extreme arachnofoob, dus elke keer als ik een spin zie krijg ik een mini-hartaanval. Ik ben bang dat ik die nu dagelijks heb omdat het natuurlijk spinnenseizoen is... T___T


    Observatie is Creatie

    jep, was op de fiets, bungelt er ineens van mn hoedje een mega spin af. ik van die fiets af flikkeren xd.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ja, van dit:
    Ik schrok me dood D:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik hààààt spinnen
    Ik schrok onlangs van de kat...
    Het was donker buiten en ik wilde van de woonkamer, naar de de trap gaan.
    Maar dan moet ik door de hal en moet ik voorbij de voordeur.
    Naast de voordeur in zo'n groot raam van boven tot beneden...
    En de kat stond buiten voor het raam op het moment dat het licht er aansprong.
    Ik schrok me echt een ongeluk :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    J aik zat vandaag te zingen en te srpingen op mijn school achter de pc toen ik opens een of ander beest op mijn muur zag! ik schrok me dood!

    Vida schreef:
    Ja, van dit:
    Ik schrok me dood D:


    O god.. ik schrok me kapot!

    Vida schreef:
    Ja, van dit:
    Ik schrok me dood D:


    D:


    I´m nothing special.

    Ja, gisternacht, door Nagini. Kutslang ><


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja, gisteren wou ik aan m'n bureau gaan zitten. kruipt er opeens een spin over mijn bureau heen. Ik dik snel naar achteren gesprongen.
    Uiteindelijk heb ik 'm dood geslagen en uit het raam gegooid :'D

    C18 schreef:
    Ja, gisternacht, door Nagini. Kutslang ><


    Haha, dat had ik ook! En nog verschillende andere schrikmomenten uit de 8 HP-films, zoals die Necroot in de grot bij HP 6.

    Vida schreef:
    Ja, van dit:
    Ik schrok me dood D:

    Omg, ik schrok me helemaal kapot zeg 0.0


    “Love is a contradiction.”

    Vida schreef:
    Ja, van dit:
    Ik schrok me dood D:

    Djeez... D:


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful