• hoi.
    ik heb een probleem, ik heb een paar normale vrienden 7 ofzo, en 1 soort van BFF
    maar mijn probleem is dat ik erg onzeker ben, en daardoor niet snel bevriend met iemand wordt of mensen vinden me raar.
    ik ben vanaf groep 3 tot de 2de klas (ik ga nu naar de 3de) gepest om wie ik ben en wat ik doe, en heb zelfmoorneigingnen GEHAD.
    nu is mijn vraag, wat kan ik doen om bijv. meer vrienden te krijgen of minder onzeker te worden

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 22:13 ]


    You're amazing the way you are, never give up!

    Iedereen is normaal op zijn eigen manier. :'D En als je vrienden gewoon aardig tegen je zijn, is er toch niks aan de hand? :'D

    hoi, ik ben 14 en heb maar een paar(7-10) vrienden


    Gast, 7 tot 10 vrienden?
    Wees blij dat je dat hebt, er zijn zat mensen die niet eens één vriend hebben.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Raiskattiin schreef:
    (...)

    Gast, 7 tot 10 vrienden?
    Wees blij dat je dat hebt, er zijn zat mensen die niet eens één vriend hebben.


    ja je hebt gelijk srry.
    ik zou blij moeten zijn met wat ik heb


    You're amazing the way you are, never give up!

    Als jij jezelf redelijk normaal vind is er toch niets mis ?


    None but ourselves can free our minds.

    Ik ben 13 [over een paar weekjes 14] en ik heb maar 5 echt goede vrienden. En ik vindt het echt niet erg, ik heb het naar me zin bij ze en van mij hoef ik niet z'n hele groep mensen achter me aan te hebben die ik wel aardig vindt. En je bent gewoon normaal, iedereen is normaal op zn eigen manier C:


    Trust me. I'm the doctor

    Bear schreef:
    Ik ben 13 [over een paar weekjes 14] en ik heb maar 5 echt goede vrienden. En ik vindt het echt niet erg, ik heb het naar me zin bij ze en van mij hoef ik niet z'n hele groep mensen achter me aan te hebben die ik wel aardig vindt. En je bent gewoon normaal, iedereen is normaal op zn eigen manier C:


    mhhhh, ja je hebt idd wel gelijk ja.
    man wat kan ik zeiken zeg(puh)


    You're amazing the way you are, never give up!

    Ik snap niet helemaal dat jij jezelf normaal vindt, maar dat je toch denkt dat er iets mis is met je.
    Ben jij niet gewoon extreem onzeker ofzo? (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Thunderwitch schreef:
    Ik snap niet helemaal dat jij jezelf normaal vindt, maar dat je toch denkt dat er iets mis is met je.
    Ben jij niet gewoon extreem onzeker ofzo? (krul)


    nou ja, ik ben idd echt super onzeker.
    sinds ik een vriendin heb (nu 3 weken) gaat het iets beter, maar voor de rest;ik ben bijna mijn hele leven al gepest


    You're amazing the way you are, never give up!

    stephen schreef:
    (...)

    nou ja, ik ben idd echt super onzeker.
    sinds ik een vriendin heb (nu 3 weken) gaat het iets beter, maar voor de rest;ik ben bijna mijn hele leven al gepest


    en ik begon zelfs over dingen na te denken


    You're amazing the way you are, never give up!

    Ik ben 14 (bijna 15) en ben tot nu toe altijd mezelf en mensen respecteren wie ik ben.Ik zelf heb misschien maar 2 tot 3 échte vrienden waarvan ik weet dat ik ze kan vertrouwen enz. En échte vrienden heb je er maar een paar.

    Iedereen is normaal op zijn eigen manier. Je moet niet denken dat je zelf minderwaardig bent of er iets mis is met je. En mensen die pesten weten niets anders. Ze denken dat ze zlef groot zijn als ze anderen onderuit halen. Je moet niet twijfelen aan jezelf. Ben gewoon wie je bent.

    Lol, dat ik dit serieus heb geschreven in mijn half melige bui (';

    [ bericht aangepast op 11 juli 2011 - 22:35 ]


    Only those who listen can hear

    Iedereen is gewoon zichzelf op zijn eigen manier, als jij je vrienden leuk vind en tevreden bent met jezelf maakt het niet uit wat anderen er van vinden (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Je hebt een vriendin, vrienden, het gevoel dat je normaal bent.. what's the deal? :'D


    ars moriendi

    TheLegacy schreef:
    Ik ben 14 (bijna 15) en ben tot nu toe altijd mezelf en mensen respecteren wie ik ben.Ik zelf heb misschien maar 2 tot 3 échte vrienden waarvan ik weet dat ik ze kan vertrouwen enz. En échte vrienden heb je er maar een paar.

    Iedereen is normaal op zijn eigen manier. Je moet niet denken dat je zelf minderwaardig bent of er iets mis is met je. En mensen die pesten weten niets anders. Ze denken dat ze zlef groot zijn als ze anderen onderuit halen. Je moet niet twijfelen aan jezelf. Ben gewoon wie je bent.

    Lol, dat ik dit serieus heb geschreven in mijn half melige bui (';


    hey thanx.
    BTW das idd wel knap als je dit in een halfmelige bui heb t getypt


    You're amazing the way you are, never give up!

    Als jij blij bent met de vrienden die je hebt, en je weet dat ze je nooit pijn zouden doen dan is er helemaal niets mis. Ik heb zelf echt ook niet veel vrienden maar ik ben blij met degene die ik heb.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Wees blij met wat je hebt, ik heb superveel vrienden waarvan dire kwart ofzo niet een sechte vriende zijn! Ik zou echt blij zijn! Wees blij(flower)