• Ik heb dus een mac book pro (ongeveer nu drie maand fzo) en hij heeft echt een tijdje niet opgestaan. Ik wou hem dus opzetten, en hij deed het niet want hij was plat dus ik duw op de aan/uit knop nog een keer en ga de kabel halen om hem op te laden, ik laat hem twee minuten staan en start hem weer op, en hij blijft maar laden en er gebeurd niets, nu laat ik hem ongeveer een half uur al weer op en hij blijft maar laden, moet hij gewoon nog langer opladen? of is er iets mis?

    Daar is iets mis mee :O


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Taraluis schreef:
    Daar is iets mis mee :O

    maar misschien was hij heel plat en moet hij helemaal opladen?

    Ik hoop voor jou dat het niet stuk is

    Misschien weer eens uitzetten (door de aan/uit-knop ingedrukt te houden) en dan weer opnieuw proberen?


    “Love is a contradiction.”

    Archibald schreef:
    Misschien weer eens uitzetten (door de aan/uit-knop ingedrukt te houden) en dan weer opnieuw proberen?

    heb ik al gdaan :s

    Aan/uit knop ingedrukt houden tot hij uitgaat, en dan wachten tot hij helemaal is opgeladen. Daarna nog een keer proberen aan te zetten.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    vezz schreef:
    (...)
    heb ik al gdaan :s

    En wil 'ie dan nog uit of niet?


    “Love is a contradiction.”

    Archibald schreef:
    (...)
    En wil 'ie dan nog uit of niet?

    ja, maar als k dan weer aan doe, blijft hij maar hangen op het laat scherm

    vezz schreef:
    (...)
    ja, maar als k dan weer aan doe, blijft hij maar hangen op het laat scherm

    Dat is raar, ik zou even teruggaan naar de winkel. Ik had 't ook eens maar mijne ging na aan- en uitzetten toch wel weer goed aan.. Succes ermee!


    “Love is a contradiction.”

    vezz schreef:
    (...)
    ja, maar als k dan weer aan doe, blijft hij maar hangen op het laat scherm

    Heb je dat meerdere keren geprobeerd? Ik zou hem toch even helemaal laten opladen. Als hij het dan nog doet, dan is er iets niet goed. Mijn macbook heeft dat ook ooit gehad.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    even helemaal laten opladen als ie dan nog dom doen naar de winkel gaan !

    Met mijn iPod doe ik 'm altijd helemaal leeg laten lopen en vervolgens helemaal opladen en dan nog eens aanzetten, misschien moet je dat proberen? Dus niet tussendoor iedere keer aan- en uitzetten, dat verbetert de situatie sowieso niet.


    It ain't broke, so don't fix it.