• Ok..
    Ik las daarnet nog eens de topic geschreven door Rutger over het mailprobleem, waarin ik veel mensen zie klagen en doen. Ik weet dat we nu al lang geduld moeten hebben, maar als je nog even geduld hebt kan je na het mailprobleem weer veel quizjes maken. Het is Rutgers schuld niet ofzo. Het is de 'schuld' van hotmail.
    Alles op zijn tijd en het komt zo dadelijk goed. (:
    <3.

-

Je hebt wel gelijk,, maar ik erger me er gewoon aanxD

Why don't you break my heart

ik vind het eigenluk niet zo erg dat die mails niet werken

Fanta rules

Waarom maakje geen gmail-account aan totdat 't mailprobleem opgelost is ? =)

x

/

Waarom maakje geen gmail-account aan totdat 't mailprobleem opgelost is ? =)

x

Naar het schijnt werkt dat dan ook weer niet, achja het komt heus wel in orde (:
    Gewoon nog eventjes geduld hebben.
    Diegene die een gmail-account hebben dat werkt, hebben geluk. Volgens sommige werkt het dus niet.

-

Je hebt wel gelijk,, maar ik erger me er gewoon aanxD

Dat doen er veel. Maar als je bv net een Quizje hebt geactiveerd en je wilt dat ze hem maken, verwittig diegene dan dat je quizje volgen en zit niet te zagen dat ze hem niet meer maken..Voor alles is een oplossing (:

-

ik vind het eigenluk niet zo erg dat die mails niet werken

Voila (:
    <3.

-

AMEN!

Lalalalalalalala.

AMEN!

Dank je ^^

-

(...)

Naar het schijnt werkt dat dan ook weer niet, achja het komt heus wel in orde (:
    Gewoon nog eventjes geduld hebben.
    Diegene die een gmail-account hebben dat werkt, hebben geluk. Volgens sommige werkt het dus niet.

ik ben veranderd naar mijn gmail-account, maar dat doet het ook niet meer..
    of bij mij in idere geval niet..
    maar ik doe niet moeilijk, ik kreeg toch bijna nooit mails..

(...)
    ik ben veranderd naar mijn gmail-account, maar dat doet het ook niet meer..
    of bij mij in idere geval niet..

Zeg ik toch ^^
    Bij sommige werkt het wel, bij anderen niet. Raar maar waar (:

-

(...)

Dat doen er veel. Maar als je bv net een Quizje hebt geactiveerd en je wilt dat ze hem maken, verwittig diegene dan dat je quizje volgen en zit niet te zagen dat ze hem niet meer maken..Voor alles is een oplossing (:

Ja dat klopt wel, en dat doe ik verder ook wel. Maar naja ik vind het gewoon irritant zo zit ik in elkaar:PxD Maar ik ga niet de hele tijd zeiken erover hoor.

Mijn Gmail doe het nog perfect! Raar da da bij andere ni werkt... :S

007

(...)

Ja dat klopt wel, en dat doe ik verder ook wel. Maar naja ik vind het gewoon irritant zo zit ik in elkaar:PxD Maar ik ga niet de hele tijd zeiken erover hoor.

Achja dan zit je maar lekker zo in elkaar ^^ Ik vind het al fijn om te horen dat je er niet over gaat zeiken, want dat vind ik pas irritant ^^

-

Mijn Gmail doe het nog perfect! Raar da da bij andere ni werkt... :S

Inderdaad raar, aber wat doe je eraan? Niets ^^

-

(...)
    Achja dan zit je maar lekker zo in elkaar ^^ Ik vind het al fijn om te horen dat je er niet over gaat zeiken, want dat vind ik pas irritant ^^

Haha ja dat klopt, ook dat is irritant xD