Op dit moment zit ik er echt doorheen. Ik ben gewoon klaar. echt klaar. met alles. ik ben gedwongen naar een psych gegaan maar het helpt niet omdat het mens maar eens in de maand tijd heeft... mn vrienden zijn allemaal weg en ik weet niet meer wat ik moet doen... sorry, moest het even delen met iemand...
-
10 juli 2011 - 20:0410 juli 2011 - 20:05
wat rot voor je, maar hey, als je wilt praten, klik je maar gewoon even op mijn profiel. veel sterkte
Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.
10 juli 2011 - 20:0510 juli 2011 - 20:0610 juli 2011 - 20:0810 juli 2011 - 20:0910 juli 2011 - 20:11twiddict schreef:
Wat is er dan?
De afgelopen 6 jaar word ik al gepest hierzo, en tegenwoordig is het zo dat ik het schoolplein op loop en dat ik uitgescholden word, in de gangen ook, ik word geduwd en de laatste keer had ik 4 gekneusde ribben. Ook buiten school gebeuren dit soort geintjes, en mijn coordinator wil er ook op school niks aan doen. Hij vind het mijn eigen schuld gezien mijn uiterlijk. Ik ben een meisje met een lengte van 1.84, ben niet dik, en loop met mijn hoofd omhoog en mijn rug recht. Het pesten is onlangs nog erger geworden omdat ik een modellenjob te pakken heb en veel mensen op school vinden dat ik die niet verdien.. Ze hebben ook mijn zusje bedreigd omdat ik haar zus ben, en het grappigst is dat ik de meiden die het doen enkel van naam ken. Op school is het (geloof het of niet) serieus de halve school onderhand. Ik zit op een bij locatie zegmaar, met 300 leerlingen, en het is een hel... Ook een van de redenen dat ik anoniem blijf op quizlet...10 juli 2011 - 20:16Embersky schreef:
(...)
De afgelopen 6 jaar word ik al gepest hierzo, en tegenwoordig is het zo dat ik het schoolplein op loop en dat ik uitgescholden word, in de gangen ook, ik word geduwd en de laatste keer had ik 4 gekneusde ribben. Ook buiten school gebeuren dit soort geintjes, en mijn coordinator wil er ook op school niks aan doen. Hij vind het mijn eigen schuld gezien mijn uiterlijk. Ik ben een meisje met een lengte van 1.84, ben niet dik, en loop met mijn hoofd omhoog en mijn rug recht. Het pesten is onlangs nog erger geworden omdat ik een modellenjob te pakken heb en veel mensen op school vinden dat ik die niet verdien.. Ze hebben ook mijn zusje bedreigd omdat ik haar zus ben, en het grappigst is dat ik de meiden die het doen enkel van naam ken. Op school is het (geloof het of niet) serieus de halve school onderhand. Ik zit op een bij locatie zegmaar, met 300 leerlingen, en het is een hel... Ook een van de redenen dat ik anoniem blijf op quizlet...
Hoe kunnen mensen zoiets doen
Ik ben zelf ook wel gepest, maar niet zo heftig, echt sterkte...
Wolf, vecht gewoon terug!~brrrrrrrrrrrrr~