• Ja de mijne kan je bijna dysfunctioneel noemen.
    How about you guys?

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 19:36 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Jennieee schreef:
    mwah standaard. geen ruzies ofzo in onze familie maar we zijn nou ook niet echt close


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niet echt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Met mijn naaste familie erg goed, met mijn vader misschien iets mindêr, maar het is altijd wel gezellig. Met de familie aan mijn vaders kant, oom en tante, hebben we ruzie, maar met één tante niet. En met de familie aan mijn moeders kant is de band goed, maar ik mag ze persoonlijk allemaal niet zo.


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.

    De ene helft van de family ken ik nauwelijks


    26 - 02 - '16

    gaat wel.
    Mijn moeders kant heb ik heel weinig contact . Allen met mijn oom , oma en opa. maar daar is de band wel goed ;3
    Mijn vaders kant. met mijn (aangetrouwde)oom,Tante en opa is de band goed. maar met mijn nichten haar kinderen wat minder (niet veel). en mijn aangetrouwde kant daar begin ik maar niet over...


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aguamenti schreef:
    gaat wel.
    Mijn moeders kant heb ik heel weinig contact . Allen met mijn oom , oma en opa. maar daar is de band wel goed ;3
    Mijn vaders kant. met mijn (aangetrouwde)oom,Tante en opa is de band goed. maar met mijn nichten haar kinderen wat minder (niet veel). en mijn aangetrouwde kant daar begin ik maar niet over...
    ja hahah die neef/gast mag ons niet meer omdat we niet gelovig zijn _O_ en die nicht o.o


    Shoganai i ne~

    Jennieee schreef:
    mwah standaard. geen ruzies ofzo in onze familie maar we zijn nou ook niet echt close


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Met mn vader = close.
    Met mn moeder = gaat wel goed.
    Met mn zusje = ... moordneigingen.

    en voor de rest met mn familie wel goed. :')


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Wij zijn wel een goede familie..
    Alle ja wij komen af en toe naar ons oma enzo en kerstmis vieren we samen..
    Wij kunnen elkaar allemaal hebben, ik ben blij met mijn familie =)
    En mijn andere kant is wel oke :p
    Wij gaan daar ook af en toe naartoe en zie wel wie er is :p


    Stop wishing, Start doing..

    de kant vn mijn papa , heb ik een supper goeie band , de helft vn mn tijd breng ik bij hun door tijdens de vakantie , wnt we wonen allml in dezelfde straat ;d
    & de kant vn mn mama , heb ik niet echt een speciale band mee, ik zie ze ook veel minder omdat ze verder wonen , maar ik vind ze 'wat dikkenekken' dus ik hoef ze niet echt vaker te zien (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Met een deel van de familie heb ik wel een goede band, een hele goede zelfs (: Mn ouders, broertje, één tante, mn twee nichten, mn neef, en mn 3 ooms, daar kan ik t allemaal heel goed mee vinden.
    Maar mn andere tante, dat is een heel ander verhaal. Jammer dat ze haar leven door alcohol heeft verkloot, het was mijn lievelingstante. Maar ook met mn oma heb ik het momenteen helemaal gehad. Ik ga t niet helemaal uitleggen hier, dat duurt nogal lang en ik heb er ook geen zin in om t hier allemaal neer te zetten eigenlijk. Als iemand t toch wilt weten, vraagt 'ie t maar gewoon ;p


    Inspiration can hit you any time

    mama, broers, stiefzus en stiefpapa; fantastisck. werkelijk (H) love them.

    oma en opa (moeders kant): gewoon

    _________________________________________________________

    Oma en opa (vaders kant): veruit de enige mensen langs vaders kant die ik wél afkan. ze zijn zalug ^^

    Tante E en Nonkel J: die zijn ook nog leuk :) dochet J daarvan, niet zo, dochter E; enige kind van de familie die ik leuk vind. ze is de max.

    Tante M en nonken P: nope. noch hun dochters P en M.

    vader en stiefmoeder; ik haat ze allebei. voor mijn part mogen ze dood. srs. ben het er 3 maand geleden afgetrapt met mijn broer, en heb vader niet meer gehoord sinds dat ene telefoontje om te zeggen dat stiefmoeder in een instelling is opgenomen. als hij belt, negeer ik, op druk ik meteen op rood. Voicemail en sms'en wis ik meteen. ik neem zelf de moeite niet om ze te lezen of beluisteren. ik haat die facking kerel.

    stiefnonken S en vriendin: ugh, kill them.

    stieftante K en kinderen: haar kindjes zijn zo lief ^^ en zij is nog leuk hoor..

    stiefoma A en stiefopa JP: ben ik blij dat ik ze niet meer zie. horror. zeker Jp. zo vet als n varken en zegt dat dat ik dik ben.. al vind ik mezelf te dik, kan ik het echt niet aanhoren om dik genoemd te worden. zeker niet door hem.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Joa wel goede band eigenlijk. Met mijn moeder doe ik veel dingen en hebben het ook altijd leuk. Mijn broer en ik hebben dezelde humor dus das wel vet. alleen ben ik wat minder hecht met mijn vader.


    Believe in yourself, change the world.

    Ik heb echt een geweldige familie vind ik, we zijn close en hebben echt gewoon de grootste lol om niks. Maar soms kan ik mijn zus gewoon.. Ugh (tegen dat heeft ze ook haar aardige, blije momenten).