• Ja de mijne kan je bijna dysfunctioneel noemen.
    How about you guys?

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 19:36 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Heeeel erg close :'D
    Ik zie bijna m'n hele familie elke week.
    En op verjaardagen en zo zijn ze er allemaal en ze bellen heel vaak.
    Soms word ik er gek van. :')

    Ik heb mijn moeder en mijn vader en ik hou van ze.

    Maar mijn neefje is echt mijn wereld...

    Vader is out of the picture. Met mijn moeder ben ik heel close en met mijn broers heb ik ook goeie band. Meer heb ik niet nodig (bloos)


    -

    Met mijn moederskant van de familie heb ik een hele goede band en ken ik ook goed.
    Vaderskant van de familie zie ik bijna nooit, ken ik niet goed en heb ik ook niet echt een goede band mee.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Vaders kant:
    Paps: een band die vele malen beter kan.
    Opa & oma: Fucking assholes, geen contact meer mee
    ene tante + oom & neefje, nichtje & nichtje: gewoon normaal, ik praat er bijna nooit mee, maar ze zijn wel aardig, dus normale band.
    andere tante + oom, neef & neefje: zelfde als ene tante.
    De rest ken ik niet.

    Moeder kant:
    Mams: Goede band
    Oma: de liefste oma :3
    de ene oom + nichtje, nichtje & neefje: goede band
    de andere oom: heeft ontzettend veel humor, goede band
    grootoom: Praat ik niet veel mee.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 19:52 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ouders zijn gescheiden en ik ben een week bij m'n moeder, week bij m'n vader, .. Met m'n moeder heb ik een geweldige band en bij m'n vader.. wel.. ik vind het al genoeg om daar gewoon te zijn. Niet praten dus

    Aan mama's kant heel close, dus ook veel ruzies.
    Aan papa's kant ook close, maar chiquer. Dus achterbakse ruzies.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Thunderwitch schreef:
    Wij praten niet met elkaar, dat zegt wel genoeg. (cat)


    Same, toch met de ene helft.


    Olive

    Met mijn ouders heb ik een goede band. Met mijn [half]zus ook (die is al 33). Met mijn broertje van 14 is het een heel ander verhaal. We kunnen elkaar niet uitstaan. Verder is mijn familie echt een ramp. Ik heb een tante dat echt een bitch is. Mijn opa en oma van vaderskant zijn al meer dan 30 jaar dood. Mijn oma herkent niemand meer en mijn opa hebben we geen contact meer mee door een opmerking.


    To infinity and beyond •

    Met mijn moeder heb ik een goede band, met mijn vader soms. Met mijn zusje van 12 heb ik like altijd ruzie, ik kan echt niet met haar opschieten. Dan heb ik nog een broertje van 1 en een zusje van 3 en dat zijn echt schatjes, (: Met mijn vaders kant van de familie, oma, ooms, hebben we geen contact meer mee, vanwege ruzie enzo. Met mijn nicht van mijn vaders kant, van 18 hebben we nog wel contact, ze is wel aardig. (:
    Met mijn moeders kant hebben we nog veel contact. Srsly, liefste oma ever, hihi.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Met mijn ouders en broertje heel goed, en met een groot deel van mijn moeders kant van de familie ook. Met mijn vaders kant van de familie heb ik geen contact.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Iedereen van de familie kan het goed met elkaar vinden en ik val daar als enige een beetje buiten., ;x
    want het gezin betreft, met mijn vader heb ik totaal geen band meer, zins hij een nieuwe vriendin heeft.
    De enige waar i kecht een sterke band mee heb ik mijn mama.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 21:10 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    van mijn vaders kant alleen met mn tante en haar gezin contact.
    van mn moeders kant, zie ik mn peetoom + tante + gezin en oom en gezin + opa en oma geregeld de rest van de familie zie ik soms maar ook niet echt goed contact

    Met mn ouders, broer en broertje heb ik een goede band, af en toe menings verschillen kleine ruzietjes maar dat hoort erbij.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 21:13 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Niet zo goed. Ik zie ze niet vaak want ze wonen best ver weg. Ik ga er ook altijd met tegenzin naar ze toe. zo heb ik een tante iets van 4 jaar niet gezien,maar dat vind ik wel best.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Een erg goede band eigenlijk, ik zie mijn familie eigenlijk wel sowieso 2x per week. Dan ook nog op verjaardagen en gewoon als er eens afgesproken is om even langs te komen. ;D
    Met mijn broer en zusje kan ik wel erg goed opschieten, al is er een tijd geweest dat dat minder was. ;P

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 21:48 ]


    Opgeven is geen optie.