• Ja... het is zover. Mijn huishouden wordt geterroriseerd door een geest! Door een mislukt experiment loopt hier een half levend iemand. Natuurlijk niet hier, in mijn huis, maar in de Sims 3! En nu wil ik diegene weghebben, want ze pest m'n andere Sims (krul) Wie weet hoe ik dat wezen wegkrijg? Meheh. Voor alle duidelijkheid, het is een Sim, die ik wél kan besturen, maar door een mislukt experiment - het tot leven wekken - half levend/dood is.

"I shut my eyes in order to see.'

Zoals ik al zei, wat je wss niet gelezen hebt, vraag het op simsforum.nl/forum, daar geven ze goede raad.

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Nim schreef:
    Robot? o_o

- je kan trouwens ook geestenbaby's verwekken en er zijn doodsbloemen? En doodsvissen? En daarmee kan je Ambrosia maken.

Yeah een robot. Hoewel ik niet zeker ben of dat nu voor de sims 2 of de sims 3 was. Mijn zus kwam er mee aanzetten dat ze haar simsrobot eindelijk weg had gekregen nadat ze 'm eerst heeft laten verdrinken, met vuur op 'm heeft gedaan en 'm heeft opgesloten etc. maar hij scheen enkel een huis te willen, haha:p

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Heb je al op Sims 2 forum gekeken en dan bij kopje Sims 3? Als je daar geen account hebt wil ik wel even zoeken (:

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Nim schreef:
    (...)
    Echt niet? o_o Nog niet? Ahhh. Wat vind ik dat zielig voor je :') Srsly - je moet het trouwens opstarten via die TS3 en niet via dat launchscherm.

Huh?
    Zou je voor me please zo'n 10stappen plan kunnen maken waar je uitlegt hoe jij het met jouw John hebt gedaan? :'D
    Ik wil die ééécht. D':

Where there is a sea there are pirates...

Captain schreef:
    Misschien kan je hem verkopen? Dat deed ik vroeger als ik een sim niet meer nodig had. :x

Kan dat? o__o - dit wordt steeds vreemder..

Endure schreef:
    Zoals ik al zei, wat je wss niet gelezen hebt, vraag het op simsforum.nl/forum, daar geven ze goede raad.

Ja, wel gelezen :') Maar ik dacht dat je bedoelde, zoeken op het forum, niet vragen :'D Wat trouwens niet kan. Ik heb geen account? x)

Captain schreef:
    (...)
    Huh?
    Zou je voor me please zo'n 10stappen plan kunnen maken waar je uitlegt hoe jij het met jouw John hebt gedaan? :'D
    Ik wil die ééécht. D':

Ik zal 't proberen 8D

Nim schreef:
    (...)
    Kan dat? o__o - dit wordt steeds vreemder..

Ja, als je zo naar dat ene ding gaat waar je meubels en voorwerpen staan die je kan kopen, dan kan je je sim toch oppakken en dan slepen naar dat 'verkoopdingetje'? :'D
    Ik weet echter wel niet of het bij Sims 3 hetzelfde is hoor. xd

Ik snap het niet. Sims 3 die dingen.

Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

Nim schreef:
    (...)
    Ik zal 't proberen 8D

Echt? Jij bent mijn favoriete mod nu. (cat)

Captain schreef:
    (...)
    Echt? Jij bent mijn favoriete mod nu. (cat)

Hahaha. Dus alleen door zoiets word ik je favoriete mod ): Is er verder niks goed aan me? :9~

OK, sorry. Off-topic. Ik ga eens een stappenplan proberen te schrijven.

Soundeffect schreef:
    Heb je al op Sims 2 forum gekeken en dan bij kopje Sims 3? Als je daar geen account hebt wil ik wel even zoeken (:

Neeen. Ik heb geen account :x

Nim schreef:
    (...)
    Hahaha. Dus alleen door zoiets word ik je favoriete mod ): Is er verder niks goed aan me? :9~

OK, sorry. Off-topic. Ik ga eens een stappenplan proberen te schrijven.

Nee, sukkel! ö
    Jij bent gewoon de liefste mod. (flower)
    Bedankt! <333

Captain schreef:
    (...)
    Nee, sukkel! ö
    Jij bent gewoon de liefste mod. (flower)
    Bedankt! <333

John helpt me, maar het lukt hem nu niet :'D Dus z.s.m.

Nim schreef:
    (...)
    John helpt me, maar het lukt hem nu niet :'D Dus z.s.m.

Wat is z.s.m.?
    Ik zal het anders zelf wel proberen (als ik weer tijd heb) en als ik iets niet snap dan vraag ik het wel even aan je. ;p