• Ligt het aan mij of zijn er de laatste tijd wel vaker topics over posters. Wie heeft die poster(s) en wil me die opsturen, ik geef gratis posters weg, etc. Niet dat het me uitmaakt, het viel me alleen maar op.

    Ik heb er maar 2 gezien, dat is toch niet veel?


    Kill them with kindness.

    Zelfs hier komt een discussie over --'


    To infinity and beyond •

    1707 schreef:
    (...)

    Er worden wel vaker zo'n topics aangemaakt. Ik mag toch wel mijn mening zeggen over het feit dat er de laatste tijd van zo'n poster-topics worden aangemaakt


    tuurlijk, maar verder is dit topic een beetje nutteloos. als ik allemaal topics aan ging maken over wat me opviel was ik nog wel even bezig


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    laat haar gewoon een topic aanmaken! Jezus, ik snap de heissa erom niet hoor? Er zijn veel meer onzin topics. (:


    To infinity and beyond •

    Jaaa, dat is me ook opgevallen.
    Ik zou het nooit doen, maar als anderen dat willen doen, doen ze maar. :Y)
    Toch leuk voor hen. ;)
    & je mag gerust dit in een topic zetten hoor. :Y)


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Genius schreef:
    Moeten we nou altijd een topic maken over wat ons opvalt hier op Q? (joehoe)


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Genius schreef:
    Moeten we nou altijd een topic maken over wat ons opvalt hier op Q? (joehoe)


    Caution first, always.

    twizzle schreef:
    ja viel me ook op, maar soms is het wel handig als je nog een poster van iemand wilt (:


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right