• (Ik weet dat hier al een aantal topics over zijn geweest, maar ik heb deze niet teruggevonden.)

Ik ben dus op zoek naar codes (zoals om geld te krijgen ofzo) voor The Sims 2. Het is al een jaar geleden dat ik dat nog gespeeld heb en toen kende ik die vanbuiten, maar nu weet ik ze niet meer...

Dus wie kan mij even een aantal leuke codes zeggen? Een link naar een eerer geopend topic waar zulke codes zijn gevraagd is even welkom, als je dat gemakkelijker vind. (:

If we had not a soul, music would have created it.

Cloudburst schreef:
    (...)

Ik wel! Ik vind het leuk om erg veel geld te hebben en dan een leuk huis te bouwen. :Y)

Ik besteed steeds het meeste tijd aan de sims te creëeren en het huis te bouwen. Met de sims zelf spelen vind ik eigenlijk niet zo bijzonder leuk. (':

Heheh. Ik juist wel! En ze hebben nu beide een goede baan, dus dat brengt lekker veel geld in 't laatje (cat)

"I shut my eyes in order to see.'

Taraluis schreef:
    (...)
    *kuchkuch* Downloaden *KuchKuch*

Ja, dat is mijn plan voor volgende week! Iemand van Q heeft me zelfs al helemaal uitgelegd hoe het moet. Maar momenteel zitten we over onze downloadlimiet. (:

Fellatio schreef:
    Heb je alleen The Sims 2, of ook de uitbreidingen?

Ik heb maar één uitbreiding, nl. Nachtleven (omdat die in het basispakket zat, ik heb namelijk de versie DeSims2 Double Deluxe). Maar een vriendin van me heeft alle uitbreidingen en die mag ik morgen halen, maar ik wilde niet wachten tot morgen om terug mee te beginnen. (:

Nim schreef:
    (...)
    Heheh. Ik juist wel! En ze hebben nu beide een goede baan, dus dat brengt lekker veel geld in 't laatje (cat)

Goede sims die van jou! :Y)

Cloudburst schreef:
    (...)

Ik heb maar één uitbreiding, nl. Nachtleven (omdat die in het basispakket zat, ik heb namelijk de versie DeSims2 Double Deluxe). Maar een vriendin van me heeft alle uitbreidingen en die mag ik morgen halen, maar ik wilde niet wachten tot morgen om terug mee te beginnen. (:

Ik wil je doorlinken naar een site D; want daar staan echt vet veel codes op enzo. Maar this een forum.. Ik weet niet of dat mag D;

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Fellatio schreef:
    (...)

Ik wil je doorlinken naar een site D; want daar staan echt vet veel codes op enzo. Maar this een forum.. Ik weet niet of dat mag D;

Stuur het anders in een pb ^^ Daar kan niemand toch iets op tegen hebben, veronderstel ik? (:

Alles beter dan Middeleeuwen (die heeft domme cheats)

[ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 16:03 ]

You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

Fellatio schreef:
    (...)

O, wacht. Zolang er niet doorgelinkt wordt naar sites waarop illegale downloads staan, mag 't wel. Codes kunnen ook gebruikt worden voor de betaalde versie van Sims... so. Dan zie ik er geen kwaad in om 't hier te plaatsen.

[ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 16:04 ]

"I shut my eyes in order to see.'

Cloudburst schreef:
    (...)

Ik wel! Ik vind het leuk om erg veel geld te hebben en dan een leuk huis te bouwen. :Y)

Ik besteed steeds het meeste tijd aan de sims te creëeren en het huis te bouwen. Met de sims zelf spelen vind ik eigenlijk niet zo bijzonder leuk. (':

HAHA ik ook, meestal maak ik dan de sims en zet ze op een leuk stuk grond en dan doe ik heel veel van die codes en bouw ik een heel mooi ingericht huis.
    Dat vind ik leuk _O_

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

Nim schreef:
    (...)
    O, wacht. Zolang er niet doorgelinkt wordt naar sites waarop illegale downloads staan, mag 't wel. Codes kunnen ook gebruikt worden voor de betaalde versie van Sims... so. Dan zie ik er geen kwaad in om 't hier te plaatsen.

Mweh, die site forum is groot, i dunno wat dr allemaal op staan D; [terwijl ik dr zelf lid ben D;]
    Maar, het ging nu gwn over de codes voor geld enzo; en nja ik moest gelijk aan die site denken.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

De Sims2 site staat trouwens ook vol met codes. Je moet je wel even aanmelden, maar het is een officiële site, met officiële codes en zo. 8D

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Soundeffect schreef:
    De Sims2 site staat trouwens ook vol met codes. Je moet je wel even aanmelden, maar het is een officiële site, met officiële codes en zo. 8D

Bedankt voor de tip! (:

Soundeffect schreef:

Oh ja...dat was ook nog. :3

Nu ja. Ik ga me amuseren op Sims 3.

You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

Ik heb nog een vraagje... Als ik hier iets van wil, hoe moet ik er dan voor zorgen dat ik het in mijn spel krijg? Ik heb het al gewoon gedownload, maar moet je er verder nog iets mee doen? (: