• Ja, wanneer hou je van iemand? (cat)
    Ik vroeg me af wanneer jullie zeggen wanneer jullie van iemand houden

    [ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 19:41 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Dat weet je gewoon. Daar is geen reden of voorwaarde aan verbonden. Het is ineens gewoon zo. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ongeveer alles wat hier boven staat.
    Dat je echt alles voor diegene wilt doen. En als er iets vreselijks is gebeurd of iets geweldigs is hij of zij de eerste aan wie je het wilt vertellen.
    Verder kun je geen genoeg krijgen van zijn of haar heerlijke geur en wil je het liefst de hele dag hem of haar knuffelen of zoenen.


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Hou voel je wanneer je van iemand houdt? Het is een samenvatting van zoveel dingen. Je durft alles tegenover die persoon te zeggen, je bent niet bang dat hij/zij je kwetst, je durft je eigen hart in zijn/haar handen te leggen, je wilt bij die persoon zijn en je mist hem/haar als hij/zij er niet is.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Grizzly schreef:
    als zijn ogen de enige zijn die je wil zien, zijn armen de enige dat je wil voelen, zijn stem het enigste is dat je wil horen, en dat je 'ja' zou zeggen als hij op een knie zou gaan zitten en je vraagt een ijsje met je te gaan eten. Als je voor hem door 100 moshpits zou stuiken, of gewoon 50 km te voet of met de fiets gaan, gewoon om hem te zien. Als je hem wil laten binnenkijken in je miserabele leven, en je het gevoel geeft je te begrijpen.. Als hij je meeneemt in een sprookje, zo geweldig, dat je elke dag vreest wakker te worden, omdat je niet gelooft in sprookjes, maar je dan toch hoopt geen op een 'happily ever after'. Als het echt píjn doet in je borstkas als je hem mist.
    dan hou je van iemand.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik weet het niet, als je niet meer zonder diegene kan?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Als hij/zij mijn respect verdiend.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Als het pijn doet in je borstkas als je hij weggaat en als je hem mist. Dan hou je van iemand.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    RestlessSoul schreef:
    Hou voel je wanneer je van iemand houdt? Het is een samenvatting van zoveel dingen. Je durft alles tegenover die persoon te zeggen, je bent niet bang dat hij/zij je kwetst, je durft je eigen hart in zijn/haar handen te leggen, je wilt bij die persoon zijn en je mist hem/haar als hij/zij er niet is.


    (H)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    (H)

    (H)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Roadrunner schreef:
    Dat is een zeer goede vraag. Ik zou het niet weten.


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Als je liever hebt dat die persoon gelukkig is, dan dat hij bij jou is. Ook al doet het heel veel pijn -zucht-


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef:
    Als je liever hebt dat die persoon gelukkig is, dan dat hij bij jou is. Ook al doet het heel veel pijn -zucht-

    Dat is waar en ja dat doet heel veel pijn


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Roadrunner schreef:
    Dat is een zeer goede vraag. Ik zou het niet weten.


    Gradually, then suddenly..

    RestlessSoul schreef:
    (...)
    Dat is waar en ja dat doet heel veel pijn


    Hmpf I know :(


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Hmpf I know :(

    Ik denk dat de meesten die pijn wel kennen :(


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.