Orchideous schreef:
Eh, nee, en als hij het zou proberen zou ik hem serieus slaan. :'D Ben dan ook geen fan. ;x
Dus als je bij een concert staat ookal ben je geen fan en je word uitgekozen om one less lonely girl te gaan doen en hij je behandeld alsof jij de enige voor hem bent enzo. Ga jij hem slaan?
ow gawd no ik zou me echt niet weten wat ik nou moest doen als ik daar stond al die meiden haten me dan en gaan me vermoorden, nee laat iemand anders justin maar versieren
Jennieee schreef:
ow gawd no ik zou me echt niet weten wat ik nou moest doen als ik daar stond al die meiden haten me dan en gaan me vermoorden, nee laat iemand anders justin maar versieren
Ja daar heb je gelijk in. Ik heb ergens gelezen dat die meiden als ze van het poduim gaan serieus door de bodyguerds van justin begelied worden zodat ze veillig en heelhuids bij hun plaats komen.
Echt zeillig als je andere dat geluk niet gunt....
Ja daar heb je gelijk in. Ik heb ergens gelezen dat die meiden als ze van het poduim gaan serieus door de bodyguerds van justin begelied worden zodat ze veillig en heelhuids bij hun plaats komen.
Echt zeillig als je andere dat geluk niet gunt....
Die meiden zijn allemaal jaloers als wat. Like wees blij met zijn geluk en laat ze dan ook lekker
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.