• Op 0:55. Ik zou denk ik het zelfde doen maar dan op een wat voorzichtige en subtiele manier dan dat zij dat doet.


    Ik ben jaloers op haar.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 19:34 ]

    Nee, want ik wil het niet (cat)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Fail ;x
    Maar ja, ik zou het ook doen.


    To infinity and beyond •

    Nee, ik zou het niet doen. Ook al ben ik een groot fan van hem, ik vind het zielig. En ik wil niet dat hij een verkeerd beeld van me krijgt. Waarschijnlijk kan ik eens niet bewegen omdat ik dan helemaal tril, tranen in mijn ogen heb enzovoort.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 19:35 ]


    <3

    Ik denk niet dat ik het zou doen, omdat ik wel zou verwachten dat hij zijn hoofd weg zou draaien... Maar ik ben wel geen echt Justin Bieber fan... Trouwens echt wel geweldig voor dat meisje eigenlijk, zo op het podium, als je echt superfan bent. :)


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    ik zou het niet doen, maar als ik daar zit denk ik er misschien wel heeel anders over.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 19:34 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Lol nee :'DDDDDD Ahaha fail.


    Olive

    Haha!
    Ik zou zoiets niet doen. Niet bij JB, maar ook niet bij iemand anders. Hoewel ik vind dat hij er wel om vraagt als hij zo gaat doen. (x


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    Haha!
    Ik zou zoiets niet doen. Niet bij JB, maar ook niet bij iemand anders. Hoewel ik vind dat hij er wel om vraagt als hij zo gaat doen. (x


    Ja eigenlijk wel he...

    maar ach hij bedoeld het ook maar goed enzo......

    Maar je hebt wle gelijk ja.

    HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
    WHY AM I LAUGHING.
    En nee, absoluut niet.

    En die tweede btw, daar komt hij gewoon heel dichtbij volgens mij hoor?

    [ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 19:43 ]


    Hij doet net of ze verkering hebben inderdaad maar wat me opvalt nooit bij blonde girls....

    raplove schreef:

    Hij doet net of ze verkering hebben inderdaad maar wat me opvalt nooit bij blonde girls....
    heb je never say never gezien? daar is het wel een blond meisje,


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    twizzle schreef:
    (...) heb je never say never gezien? daar is het wel een blond meisje,


    Ja klopt!

    maar dat was ook een beauty he!


    Hij doet serieus of hij van haar houd enzo en dat zij de enige voor hem is.

    Zo idee geeft hij mij.

    Waarschijnlijk zou ik geen adam maar kunnen halen....

    Eh, nee, en als hij het zou proberen zou ik hem serieus slaan. :'D Ben dan ook geen fan. ;x


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Memphis schreef:
    Nee, want ik wil het niet (cat)


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes