• Ik heb voor een idee dat ik gisteren had net een trailer gemaakt.

    Het idee:

    Arelia is amper zeventien wanneer ze met haar vader verhuist naar New Orleans en intrekt in een een
    plantage die al tientallen jaren leeg staat. Ze gelooft niet in het onbekende en wil voor alles een verklaring voorgeschoteld krijgen, tot ze 's nachts begint te slaapwandelen en droomt over de vroegere inwoners van het landhuis.


    De trailer:


    Nu is mijn vraag simpel. Vinden jullie het beeldmateriaal en de korte inhoud bij elkaar passen? Mist er iets, zo ja: wat? Wat zou jij anders doen?

    Ik heb de audio aangepast :-)

    [ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 20:11 ]

    Devin schreef:
    Ik vind hem heel mooi _O_ Echt waar, dit is serieus je beste ooit, al vind ik persoon de muziek iets te vrolijk ervoor. De tekst van het liedje past wel, maar ik had eerder verwacht dat je dat stukje van Versaemerge zou gebruiken (dat creepy ding, waar ik de naam van ben vergeten) of Interlude van The Material :x
    Ja dat vond ik ook; Ze moet melting van Flyleaf gebruiken, das echt zo brr. Of Up there van versa en dan dat achteruitspeelend stukje erin. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Remnants van Disturbed is ook wel een beetje spooky. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Prime schreef:
    De trailer vind ik erg mooi en toepasselijk, de muziek vind ik er alleen écht niet bij passen. Sorry, het past niet bij de sfeer en het meeste van de tekst past er ook niet écht bij. Ik zou er andere muziek voor gebruiken (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Uit welke film is t stukje bij 0.15? Ö
    Trouwens, als je start moet je t me zeggen ^^


    Inspiration can hit you any time

    BlueWolf schreef:
    Uit welke film is t stukje bij 0.15? Ö
    Trouwens, als je start moet je t me zeggen ^^

    Dat is uit een videoclip van Kate Voegele (Heart In Chains)

    Okey, nu past de audio veel beter. Tis spannender.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    geweldig idee voor die story en en en ik vind die Trailer ook te geeeek!

    Dankje (:


    Inspiration can hit you any time

    Whooooo, awesome!


    Olive

    Devin schreef:
    Whooooo, awesome!

    Yeeey.

    Ik vind het heel mooi want het is allemaal erg mysterieus. Je probeerd om er een beeld van te geven met zo weinig mogelijk informatie en dat werkt heel goed. Het is echt goed, de muziek past heel goed en het filmpje is alleszins niet te langdradig of saai.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Monkeyslut schreef:
    Ik vind het heel mooi want het is allemaal erg mysterieus. Je probeerd om er een beeld van te geven met zo weinig mogelijk informatie en dat werkt heel goed. Het is echt goed, de muziek past heel goed en het filmpje is alleszins niet te langdradig of saai.

    Oeh wat een win -fist-

    Dat stukje van Kate maakt me echt nieuwsgierig. En Lzzy toont echt die vroegere inwoners aan. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    Dat stukje van Kate maakt me echt nieuwsgierig. En Lzzy toont echt die vroegere inwoners aan. x')

    Jep haha. You'll see :'DD

    Devin schreef:
    Whooooo, awesome!


    Idd. Hoe doe je dat, ik wil ook kunnen ö


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.