• When all you want to be is thin and all you wanna do is eat.
    When the world doesn't know your secret, because no one sees a thing.




    Paint youself a picture of what you wish you'd look like.
    Maybe then they just might, feel an ounch of your pain.
    Come into focus, step out of the shadows.
    It's a losing battle, there's no need to be ashamed..


    Dit verhaal gaat over Jane, 16 jaar.

    De harde waarheid van Boulimia,
    een ziekte die je meer kapot kan maken dan Anorexia,
    minder bekend is én vaker voorkomt.


    Letdown.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 19:38 ]

    Hooligan schreef:
    (...)
    Ik denk dat ze bedoelt minder dan 1000-1200 calorieen. Als je minder dan dat eet gaat je lichaam in 'starvation mode' en slaat het alles dat je eet op als vet. Ik denk dat ze dat bedoelt, daarom moet je juist niet extreem weinig gaan eten als je je aan een goed, vetverbrandend dieet wilt houden. Snappie? Haha.

    Daarom eten mensen met Anorexia het liefste níéts, dan valt er niets op te slaan, en op den duur gaat je lichaam ook wennen aan die heftige verandering. Zo brengen ze het liefst ook veel verandering qua Kcal in hun dieet, om het verbrandingsprocess optimaal te houden, door de onverwachtse stappen, die het lichaam moet ondergaan.


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Daarom eten mensen met Anorexia het liefste níéts, dan valt er niets op te slaan, en op den duur gaat je lichaam ook wennen aan die heftige verandering. Zo brengen ze het liefst ook veel verandering qua Kcal in hun dieet, om het verbrandingsprocess optimaal te houden, door de onverwachtse stappen, die het lichaam moet ondergaan.

    Ja, dat hoeft je mij niet te vertellen hoor, hahaha. Ik weet er genoeg van.

    Atmosphere schreef:
    (...)

    I hope I won't dissapoint you (:

    Don't talk like that. Het ligt gewoon gevoelig hoor, je hoeft dat niet te zeggen. Je zal niemand teleurstellen, ik heb een paar hoofdstukken van je gelezen en het is adembenemend. Keep on going girly. :'D


    We accept the love we think we deserve.

    Hooligan schreef:
    (...)
    Ja, dat hoeft je mij niet te vertellen hoor, hahaha. Ik weet er genoeg van.

    Maar zij, had er een vraag over, zegmaar dat ze niet begreep waarom die mensen dat zo deden, dus ik leg het uit. Niet alleen richting jou, daarnaast vinden andere mensen het misschien óók fijn om te weten? You never know? (krul)


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Maar zij, had er een vraag over, zegmaar dat ze niet begreep waarom die mensen dat zo deden, dus ik leg het uit. Niet alleen richting jou, daarnaast vinden andere mensen het misschien óók fijn om te weten? You never know? (krul)

    Uhu uhu yeah, I know what ya mean, haha :')

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Maar zij, had er een vraag over, zegmaar dat ze niet begreep waarom die mensen dat zo deden, dus ik leg het uit. Niet alleen richting jou, daarnaast vinden andere mensen het misschien óók fijn om te weten? You never know? (krul)


    Whaha jah, en je hebt me goed geinformeerd! Weet ik tenminste waar het over gaat en wat het inhoud wanneer ik ga lezen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Háhaha, voor vragen over Boulimia: CountMeIn
    Ik hoef niks meer uit te leggen jeh :'D

    Atmosphere schreef:
    Háhaha, voor vragen over Boulimia: CountMeIn
    Ik hoef niks meer uit te leggen jeh :'D

    En voor geweldige stories over Boulmia: Atmosphere


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    En voor geweldige stories over Boulmia: Atmosphere


    Hij begint vannacht pas! :'D Dan weet je pas of 'ie geweldig is.

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Hij begint vannacht pas! :'D Dan weet je pas of 'ie geweldig is.

    Do I look stupid? C:
    Iedereen kan bedenken dat die story minstens net zoo awesome gaat worden als Till I Collapse! :3


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Do I look stupid? C:
    Iedereen kan bedenken dat die story minstens net zoo awesome gaat worden als Till I Collapse! :3


    Zeker weten van wel! (:


    Opgeven is geen optie.

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Do I look stupid? C:
    Iedereen kan bedenken dat die story minstens net zoo awesome gaat worden als Till I Collapse! :3


    Verwachtingen, verwachtingen.
    We'll see, misschien niet :'D

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Verwachtingen, verwachtingen.
    We'll see, misschien niet :'D

    Zonder verwachtingen zou de mensheid niet bestaan :3
    Zowel figuurlijke, mentale verwachtingen, als letterlijke, fysieke, baby verwachting(en) (krul)


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Zonder verwachtingen zou de mensheid niet bestaan :3
    Zowel figuurlijke, mentale verwachtingen, als letterlijke, fysieke, baby verwachting(en) (krul)


    Wat ben je ook een lieve Filosoof (krul)

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Wat ben je ook een lieve Filosoof (krul)

    Een Filosoof die tijden een verwachting (doordenkertje) op de grond viel, waardoor de hersenen op een hele aparte manier werken :3


    Let it come and let it be