• When all you want to be is thin and all you wanna do is eat.
    When the world doesn't know your secret, because no one sees a thing.




    Paint youself a picture of what you wish you'd look like.
    Maybe then they just might, feel an ounch of your pain.
    Come into focus, step out of the shadows.
    It's a losing battle, there's no need to be ashamed..


    Dit verhaal gaat over Jane, 16 jaar.

    De harde waarheid van Boulimia,
    een ziekte die je meer kapot kan maken dan Anorexia,
    minder bekend is én vaker voorkomt.


    Letdown.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 19:38 ]

    Before schreef:
    (...)
    Ja, het zijn best korte stukjes soms en over de honderd hoofdstukken vind ik saai worden


    Well I'm sorry,
    In boeken heb je soms ook saaiere stukken en spannende stukken.
    Ik wil ook écht laten zien hoe ze langzamerhand zieker word, voordat ze geneest. Als ik het 'opeens' over laat gaan of zijn, of dat ze 'opeens' inziet dat alles anders moet, klopt het niet met de werkelijkheid.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 20:24 ]

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Anorexia is eetstoornis in het algemeen. Anorexia Nervosa is een eetstoornis door overmatig calorieën tellen, en vele maaltijden overslaan, soms gecombineerd met braken.
    Anorexia Boulmia is eten, het liefst niet maar als het moet doen ze het, en álles wat ze eten weer uitbraken.


    Aah zo. Vandaar.
    Thank you for the information_O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mag ik even weten welk lettertype het is bij je cover? (A)


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Well I'm sorry,
    In boeken heb je soms ook saaiere stukken en spannende stukken.
    Ik wil ook écht laten zien hoe ze langzamerhand zieker word, voordat ze geneest. Als ik het 'opeens' over laat gaan of zijn, of dat ze 'opeens' inziet dat alles anders moet, klopt het niet met de werkelijkheid.

    Neen, dat weet ik. Maar met korte hoofdstukjes krijg je dan een hele lange story, ik neem wel eventjes een kijkje hoor.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Renervatio schreef:
    (...)

    Aah zo. Vandaar.
    Thank you for the information_O_

    Het grootste verschil is idd het gevaar. Het zuur uit je maag, maakt alles op zijn weg naar boven kapot, en het overmatig braken is zowel verslavend, én het kan zorgen voor hartritme stoornissen. Omdat héél veel meisjes het 'niet-eten' simpelweg niet volhouden, beginnen ze iedere vreetbui uit braken, en even later volgen de maaltijd en voor ze het weten zijn ze in de ban van 'Mia'


    Let it come and let it be

    Before schreef:
    (...)
    Neen, dat weet ik. Maar met korte hoofdstukjes krijg je dan een hele lange story, ik neem wel eventjes een kijkje hoor.


    Ik vind een lange story leuker, dan steek ik er ook meer tijd in en kan ik vaker deeltjes posten. Tja, meningen verschillen & Ik begin vanavond met schrijven, maar oké :3

    Ookal ben ik hier heel gevoelig voor, ben ik tóch te nieuwsgierig om het te lezen en ik hoop écht dat het dezelfde gedachtens zijn. <3


    We accept the love we think we deserve.

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Het grootste verschil is idd het gevaar. Het zuur uit je maag, maakt alles op zijn weg naar boven kapot, en het overmatig braken is zowel verslavend, én het kan zorgen voor hartritme stoornissen. Omdat héél veel meisjes het 'niet-eten' simpelweg niet volhouden, beginnen ze iedere vreetbui uit braken, en even later volgen de maaltijd en voor ze het weten zijn ze in de ban van 'Mia'

    Je haalt me de woorden uit mijn mond :'D of handen

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Het grootste verschil is idd het gevaar. Het zuur uit je maag, maakt alles op zijn weg naar boven kapot, en het overmatig braken is zowel verslavend, én het kan zorgen voor hartritme stoornissen. Omdat héél veel meisjes het 'niet-eten' simpelweg niet volhouden, beginnen ze iedere vreetbui uit braken, en even later volgen de maaltijd en voor ze het weten zijn ze in de ban van 'Mia'


    Brr lijkt me maar niks!
    Gelukkig heb ik het zelf niet, ookal let ik wel op mijn gewicht, maar ik eet gewoon.
    Maar uberhaupt, door juist voldoende te eten (en niet snoepen, nee avondeten bv heb ik het dan over) val je toch júist eerder af dan helemaal niet eten? Want dan gaat je lichaam op de reservestoffen werken en wordt je dikker, zegt mijn moeder tenminste.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Atmosphere schreef:
    (...)
    Je haalt me de woorden uit mijn mond :'D of handen
    Ahahahaha :'3


    Let it come and let it be

    Renervatio schreef:
    (...)

    Brr lijkt me maar niks!
    Gelukkig heb ik het zelf niet, ookal let ik wel op mijn gewicht, maar ik eet gewoon.
    Maar uberhaupt, door juist voldoende te eten (en niet snoepen, nee avondeten bv heb ik het dan over) val je toch júist eerder af dan helemaal niet eten? Want dan gaat je lichaam op de reservestoffen werken en wordt je dikker, zegt mijn moeder tenminste.

    Dat is niet waar, dóórdat je lichaam op de reserve stoffen gaat werken móét je lichaam het vet gaan verbranden voor enargie. Mensen met Anorexia nemen immers ook al te graag een koude douche op een lege maag. je lichaam gebruikt vet om zich warm te houden, als er niks nuttigs in je maag zit, gaat het door naar het 'vet', voor zover de meeste dat nog hebben, en verlies je dus ook gewicht.


    Let it come and let it be

    Claw schreef:
    Ookal ben ik hier heel gevoelig voor, ben ik tóch te nieuwsgierig om het te lezen en ik hoop écht dat het dezelfde gedachtens zijn. <3


    I hope I won't dissapoint you (:

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Dat is niet waar, dóórdat je lichaam op de reserve stoffen gaat werken móét je lichaam het vet gaan verbranden voor enargie. Mensen met Anorexia nemen immers ook al te graag een koude douche op een lege maag. je lichaam gebruikt vet om zich warm te houden, als er niks nuttigs in je maag zit, gaat het door naar het 'vet', voor zover de meeste dat nog hebben, en verlies je dus ook gewicht.


    Aah zo. oke dan.
    Je weet er veel van!
    Maar ik ben weer wijzer ;D
    Kan ik goed geinformeerd, door jou, het verhaal lezen wanneer ie begint, haha (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Dat is niet waar, dóórdat je lichaam op de reserve stoffen gaat werken móét je lichaam het vet gaan verbranden voor enargie. Mensen met Anorexia nemen immers ook al te graag een koude douche op een lege maag. je lichaam gebruikt vet om zich warm te houden, als er niks nuttigs in je maag zit, gaat het door naar het 'vet', voor zover de meeste dat nog hebben, en verlies je dus ook gewicht.

    Ik denk dat ze bedoelt minder dan 1000-1200 calorieen. Als je minder dan dat eet gaat je lichaam in 'starvation mode' en slaat het alles dat je eet op als vet. Ik denk dat ze dat bedoelt, daarom moet je juist niet extreem weinig gaan eten als je je aan een goed, vetverbrandend dieet wilt houden. Snappie? Haha.

    Hooligan schreef:
    (...)
    Ik denk dat ze bedoelt minder dan 1000-1200 calorieen. Als je minder dan dat eet gaat je lichaam in 'starvation mode' en slaat het alles dat je eet op als vet. Ik denk dat ze dat bedoelt, daarom moet je juist niet extreem weinig gaan eten als je je aan een goed, vetverbrandend dieet wilt houden. Snappie? Haha.


    Agree, dat bedoelde ik idd.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •