• CANCEL. SORRY.

    We krijgen geen toestemming om met een groep te cosplayen. Sorry.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 15:42 ]


    What is it, Eren?

    haha waarom vind je het eng om beneden te zijn? :P en het hele weekend het huis voor jezelf das toch echt een droom :P feestje bouwen xd


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    x'D
    Ik heb net Walibi gebeld, en we krijgen (nog!!) geen toestemming omdat ze zelf al mensen hebben,
    kreeg eerst de receptie, en werd toen doorverbonden aan de informatie balie waar niemand zat.
    Ik heb gezegd dat ze dan totaal geen last van ons zouden hebben en dat ze mij maar even moesten mailen hierover.x'D
    Maar mijn nicht(die gaat zelf helaas niet) die zegt dat we gewoon daar heen kunnen, en dat je het verder niet wist omdat je geen antwoord kreeg, blijkt dat zo echt te zijn, doen we dat.x]

    Trouwens, dit gaat samen met Aniway.nl/forum!


    What is it, Eren?

    CANCELED.


    What is it, Eren?

    wat is canceled?


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    De meeting.
    We krijgen sowieso geen toestemming voor cosplay + andere dingen waar die vrouw het over had x'DDDD


    What is it, Eren?

    tsss dan ga je gewoon verkleed erheen wat willen ze doen bij de poorten ons wegsturen? waar slaat dat op xD


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Dan is er dikke kans dat er NOOIT meer gecosplayed mag worden en krijg ik andere boze cosplayers op me af x']


    What is it, Eren?

    wat een flut pretpark dat je er niet verkleed heen mag tssss ik zou er nu echt nooit meer heen gaan zo lame -_-

    naja dan wordt het abunai xD


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Ik vind het naaiend dat jullie niet mogen. Ik bedoel; Mensen die in dat pretpark zijn zouden het toch noujuist LEUK vinden als ze mensen zien cosplayen?

    Deep schreef:
    Ik vind het naaiend dat jullie niet mogen. Ik bedoel; Mensen die in dat pretpark zijn zouden het toch noujuist LEUK vinden als ze mensen zien cosplayen?


    ja dat bedoel ik dus -_- wat voor pretpark ben je dan? O.o een heel saai pretpark ik snap echt niet waarom het niet mag stomme walibi world :(


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Deep schreef:
    Ik vind het naaiend dat jullie niet mogen. Ik bedoel; Mensen die in dat pretpark zijn zouden het toch noujuist LEUK vinden als ze mensen zien cosplayen?


    Ja, inderdaad.
    En anders ga ik de cosplaymeeting wel ergens anders in het land houden, in een of ander gewoon park of stad ofzo :3
    Althans, als er dán nog interesse is x'DD


    What is it, Eren?

    SakuraZaraki schreef:
    (...)

    Ja, inderdaad.
    En anders ga ik de cosplaymeeting wel ergens anders in het land houden, in een of ander gewoon park of stad ofzo :3
    Althans, als er dán nog interesse is x'DD


    tuurlijk :P disneyland xD kan ook


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Antichrist schreef:
    Cosplayend? No thanks.


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    justjeff8d schreef:
    (...)

    tuurlijk :P disneyland xD kan ook


    .... Yeah right x'DDD


    What is it, Eren?