• CANCEL. SORRY.

    We krijgen geen toestemming om met een groep te cosplayen. Sorry.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 15:42 ]


    What is it, Eren?

    Ik wil wel komen, maar ik cosplay niet :x en ik zou geen idee hebben hoe ik daar moet komen D:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Zo ver is het niet van mijn huis, maar ik hou totaal niet van cosplay en ook niet van walibi dus nee sorry :')


    dream, dare, fly!

    Dan zit ik in Amerika:|

    Deep: http://nl.wikipedia.org/wiki/Cosplay :')

    justjeff8d: Nja, cosplayen hoeft van mijn part niet persee hoor :3 Kijk als het echt NIET lukt vanwege geld of andere privé dingen dan moet je het gewoon zeggen als je wel kunt etc, dan hoeft het niet ^.^

    Genius: **veel te vroeg** alvast gefeliciteerd dan :3

    tatanka: Oh dat is wel gaaf x'D


    What is it, Eren?

    is goed :P als ik niet kan laat ik het wel weten en ik denk niet dat een costuum nog gaat lukken optijd xd ik wou als ANBU gaan maar moet nog even sparen :P plus ik had al 2x bij een cosplay evenement kunnen zijn maar vanwege omstandigheden viel dat steeds in het water >.<


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    justjeff8d: Oke ^^ Zal ik je op de lijst van niet zeker zetten?:]

    Vida: Cosplayen hoeft eigenlijk niet persee...x'D Maar als je ook nietvan cosplayen houd dan is het niet zo super leuk ofzo :3


    What is it, Eren?

    wie houdt er nou niet van cosplayen? :P

    en ja doe maar op de lijst van niet zeker want het hangt waarschijnlijk af van het humeur van mijn ouders dan xD


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    ... Dat vraag ik me ook af, ugh >:U

    Is goed :3
    aaah, dat probleem had ik vorig jaar met een ander soort meeting in Walibi x'D


    What is it, Eren?

    Ik wl, maar dan zou ik helemaal uit Frankrijk moeten komen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim: Hmm ja, dat word wat lastig enzo x']


    What is it, Eren?

    Ik zit dan in Amerika, sorry!

    ik zou wel willen alleen ik zou moeten kijken hoe ik daar kom. En dat cosplay wordt voor mij niks (krul)


    Only those who listen can hear

    Helaas, iets te ver weg voor mij :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    TheLegacy: Cosplayen hoeft niet persee :3
    Hooligan: Jammer, maar veel plezier! ^^


    What is it, Eren?

    ik heb wel sharingan lenzen maar ze zijn lastig in te doen :P

    hoeveel mensen gaan er ongeveer cosplayend? mss kan ik iets in elkaar flansen als ik het geld niet heb ^^


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.