• Helloooo, (: Dit is al iets dat ik eigenlijk een tijdje wil en dat is samen met 4 andere een verhaal samen schrijven over One Direction, hihi. Gewoon, omdat ik vind dat het kan.
    Ik heb nog niet echt nagedacht over een verhaallijn, omdat ik vind dat we dat dan uiteindelijk met z'n alle moeten verzinnen.
    Dus als jij nou denkt;
    "Héee, dit lijkt me ook een vetawesome idee,"
    Zet dan even een reactie hieronder, met een linkje van een verhaal van je, dan kijk ik even en stuur een pb als ik denk van;
    "Hée, met haar/hem zou ik nou graag willen schrijven!"

    Natuurlijk lijkt het me wel fijn als je genoeg tijd hebt en minstens 1 keer per week een hoofdstukje kan plaatsen en dat je ook niet kapt na 2 weken, sinds ik het verhaal dan wel echt zou willen afronden.

    Oké, dat was het dan weer. (: Voor degene die willen weten hoe ik schrijf en of ik waardig genoeg ben om mee te schrijven, klik dan even hier xoxo


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Weet je, ik dacht eens na, en nu ik toch ook tijd zat heb wil ik ook wel meedoen ^.^
    en ik had nog wat ideëen, als je die nog niet had?


    JDN.

    Joszie schreef:
    Weet je, ik dacht eens na, en nu ik toch ook tijd zat heb wil ik ook wel meedoen ^.^
    en ik had nog wat ideëen, als je die nog niet had?


    Haha, graaaaag, (: Ik denk alleen dat ik er pas begin augustus mee ga beginnen, sinds de meeste op vakantie zijn, (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)

    Haha, graaaaag, (: Ik denk alleen dat ik er pas begin augustus mee ga beginnen, sinds de meeste op vakantie zijn, (:

    Mèehh ik ga 13 augustus op vakantie :')
    Ach, ik kan daarvoor toch al wat met je overleggen, als je tenminste wil dat ik meedoe, haha :3


    JDN.

    AMY, wat doe je mij aan? Ik zou héél erg graag willen, maar ik heb al een shitload aantal verhalen, lol xd.
    Anyways. Zet me toch maar op de lijst met vrijwilligers ^^ .


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.