• Helloooo, (: Dit is al iets dat ik eigenlijk een tijdje wil en dat is samen met 4 andere een verhaal samen schrijven over One Direction, hihi. Gewoon, omdat ik vind dat het kan.
    Ik heb nog niet echt nagedacht over een verhaallijn, omdat ik vind dat we dat dan uiteindelijk met z'n alle moeten verzinnen.
    Dus als jij nou denkt;
    "Héee, dit lijkt me ook een vetawesome idee,"
    Zet dan even een reactie hieronder, met een linkje van een verhaal van je, dan kijk ik even en stuur een pb als ik denk van;
    "Hée, met haar/hem zou ik nou graag willen schrijven!"

    Natuurlijk lijkt het me wel fijn als je genoeg tijd hebt en minstens 1 keer per week een hoofdstukje kan plaatsen en dat je ook niet kapt na 2 weken, sinds ik het verhaal dan wel echt zou willen afronden.

    Oké, dat was het dan weer. (: Voor degene die willen weten hoe ik schrijf en of ik waardig genoeg ben om mee te schrijven, klik dan even hier xoxo


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)

    Als je iets stuurt dan kijk ik wel even!

    Je kan op mijn profiel kijken ;3


    Me so good.

    Sweden schreef:
    (...)
    Je kan op mijn profiel kijken ;3


    Okidoki, zal ik doen! (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)

    Ik verwacht eigenlijk alleen maar dat je 1 hoofdstukje per week zou uploaden en enthousiast meedoet, niet dat je elk hoofdstuk met tegenzin schrijft. (: Hihi, nog meer peeps?


    I guess that would work. En je weet dat ik altijd enthousiast ben, hahaa. Maar goed, mocht je me willen, dan hoor ik het wel. Zo niet, dan vind je vast wel iemand die beter is dan ik.. Wat niet moeilijk is, lol. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Glimpse schreef:
    (...)

    I guess that would work. En je weet dat ik altijd enthousiast ben, hahaa. Maar goed, mocht je me willen, dan hoor ik het wel. Zo niet, dan vind je vast wel iemand die beter is dan ik.. Wat niet moeilijk is, lol. (:


    Niet zo negatief, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)

    Niet zo negatief, haha.


    Ik ben nou eenmaal negatief, live with it. Oh, en trouwens, ik ga wel op vakantie in de nacht van zondag op maandag om 2uur 's nachts, dus ik weet niet of je dat erg vindt? Ik blijf 3 weken weg.. En wanneer was je nou jarig? Morgen toch? offtopic, but who cares.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Glimpse schreef:
    (...)

    Ik ben nou eenmaal negatief, live with it. Oh, en trouwens, ik ga wel op vakantie in de nacht van zondag op maandag om 2uur 's nachts, dus ik weet niet of je dat erg vindt? Ik blijf 3 weken weg.. En wanneer was je nou jarig? Morgen toch? offtopic, but who cares.


    Uhm, opzich maakt dat niet zoveel uit. (: Ik ben 16 juli jarig, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)

    Uhm, opzich maakt dat niet zoveel uit. (: Ik ben 16 juli jarig, hahaha.


    Maar.. Jij zei.. En ik.. en.. HUH?
    Ik ben nu echt in de war, mocht dat nog niet duidelijk zijn, hahaaa.
    Najaa, laat ik maar kappen dit topic onder te spammen (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik ga wel vanaf 14 juli, vier weken weg. :[


    We accept the love we think we deserve.

    Claw schreef:
    Ik ga wel vanaf 14 juli, vier weken weg. :[


    Doens't matter, heeel veel gaan op vakantie, dus ik hou daar rekening mee. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Dudie, ik had eenzelfde forum aangemaakt waar jij ook aan mee wilde doen, maar jij krijgt hier facking veel meer reacties? :c
    Ik heb je iig al een bericht gestuurd, aangezien ik het leuk zou vinden als je mee zou doen (:


    JDN.

    Joszie schreef:
    Dudie, ik had eenzelfde forum aangemaakt waar jij ook aan mee wilde doen, maar jij krijgt hier facking veel meer reacties? :c
    Ik heb je iig al een bericht gestuurd, aangezien ik het leuk zou vinden als je mee zou doen (:


    Haha, maakt niet uit, ik heb genoeg tijd voor alles, kga toch niet op vakantie. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ík zou graag meedoen, als dat nog kan? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rum schreef:
    Ík zou graag meedoen, als dat nog kan? (:


    Yesss, still possible. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik zou wel willen, alleen ik vind het altijd apart om verder te gaan met het verhaal terwijl je niet weet hoe de andere willen hoe het verder gaat.

    Bangbangbang schreef:
    Ik zou wel willen, alleen ik vind het altijd apart om verder te gaan met het verhaal terwijl je niet weet hoe de andere willen hoe het verder gaat.


    Ik kies personen uit en dan gaan we met zijn alle overleggen over een verhaallijn? Dan is dat toch opgelost, of bedoel je dit niet?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.