• Hoi iedereen ^-^
    Het is ons opgevallen dat er in dit subforum heel vaak dezelfde klachten meermaals worden geplaatst door verschillende mensen.
    Omdat wij iedere keer hetzelfde antwoord moeten geven, is een algemeen topic met alle klachten die bij ons bekend zijn, erg handig.
    Het zal hopelijk een heleboel opklaren en verwarring vermijden.


    ~ De tijd loopt achter
    Ja en daar is jammer genoeg niets aan te doen. Rutger heeft de tijd al talloze keren goed gezet, maar telkens gaat hij terug achterlopen.

    ~ Ik kan niet uitloggen
    Log nog een keer in via http://www.quizlet.nl/login.php en dan zou het moeten lukken.

    ~ Een pagina/Quizlet doet raar
    Waarschijnlijk wordt het terug normaal als je hem vernieuwt. Als dat niet het geval is, kan het zijn dat Rutger aan de site aan het werken is.
    Als de pagina na een lange tijd nog raar doet, kan je een topic erover aanmaken.

    ~ De naam die ik wil is niet beschikbaar
    Tja, pech gehad. Er worden geen onactieve accounts verwijderd voor het geval mensen toch nog willen terugkeren.
    Als het profiel van een naam die je wilt niet bestaat, maar je hem toch niet kan nemen, kan het zijn dat die persoon geband is of zichzelf op onactief heeft gezet.
    Hier is echt niets aan te doen.

    - Als jouw klacht hier niet bijstaat, kan het ook zijn dat deze op de help-pagina staat.



    We willen jullie er ook even op wijzen dat klachten niet over users of moderators mogen gaan. Als jij een probleem hebt met een persoon, ga je beter naar een bemiddelaar. Die zal je beter kunnen helpen.

    Als er toch nog een topic gemaakt wordt met dingen die hier vernoemd zijn, zal er een slotje volgen.

    Groetjes,
    De moderators van Quizlet. ^-^

    [ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 10:31 ]


    Let the Night embrace you

    Dat kan toch niet zijn dat er niks aan die klok te doen is? :x Hij begint zelfs meer en meer achteruit te lopen, straks staat hij een uur achter (nerd)

    We willen jullie er ook even op wijzen dat klachten niet over users of moderators mogen gaan. Als jij een probleem hebt met een persoon, ga je beter naar een bemiddelaar. Die zal je beter kunnen helpen.


    Maar het zegt dat je mag op het forum index. Misschien moet je dat ook veranderen.


    Mix a little foolishness with your serious plans; it's lovely to be silly at the right moment.

    Glasgow schreef:
    (...)

    Maar het zegt dat je mag op het forum index. Misschien moet je dat ook veranderen.

    Het is ook de bedoeling dat dat binnenkort gaat veranderen ^^

    Ik heb een pb gestuurd met nog meer fouten-klachten


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Aha, wat een handig topic. Nu hopen dat alle nieuwerds zo slim zijn om dit topic eerst te lezen voor ze vragen gaan stellen. ;x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    er is een klok?
    anyway
    ik heb nog geen enkel probleem gehad met quizlet(nerd)

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 19:04 ]


    I never dream of being a superhero and fighting evil, 'cause in my dreams, i'm often the bad guy

    RoxaneAmber schreef:
    er is een klok?
    anyway
    ik heb nog geen enkel probleem gehad met quizlet(nerd)


    niet echt een 'klok', ze bedoelen dat de tijd die bij bv. een forumbericht staat achter loopt op hoe het 'echt' is


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Het heeft niet zoveel zin om het in elk topic te gaan quoten hoor.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Het heeft niet zoveel zin om het in elk topic te gaan quoten hoor.


    Meh, that's true.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    het is hier leuk en ik gteef geen klachten:@

    De klok slaat nergens op. wat maakt het nou uit als je 5 minuten voor of achter loopt


    NP

    De breedte die je in de stories kan aanpassen doen het blijkbaar ook niet in Chrome.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    wat wordt er met tijd bedoeld? de tijd van de site of de tijd online want die doet het namelijk niet bij mij


    ©1998

    Ik zou het niet weten waar de klok hier staat?


    Life is all about having a good time.

    Beverly schreef:
    Ik zou het niet weten waar de klok hier staat?


    Daarmee bedoelen ze de tijd boven je forumposts.

    "Beverly zei op 15 juni 2012 - 14:53:"

    Die tijd loopt soms achter. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.