• Hoi iedereen ^-^
    Het is ons opgevallen dat er in dit subforum heel vaak dezelfde klachten meermaals worden geplaatst door verschillende mensen.
    Omdat wij iedere keer hetzelfde antwoord moeten geven, is een algemeen topic met alle klachten die bij ons bekend zijn, erg handig.
    Het zal hopelijk een heleboel opklaren en verwarring vermijden.


    ~ De tijd loopt achter
    Ja en daar is jammer genoeg niets aan te doen. Rutger heeft de tijd al talloze keren goed gezet, maar telkens gaat hij terug achterlopen.

    ~ Ik kan niet uitloggen
    Log nog een keer in via http://www.quizlet.nl/login.php en dan zou het moeten lukken.

    ~ Een pagina/Quizlet doet raar
    Waarschijnlijk wordt het terug normaal als je hem vernieuwt. Als dat niet het geval is, kan het zijn dat Rutger aan de site aan het werken is.
    Als de pagina na een lange tijd nog raar doet, kan je een topic erover aanmaken.

    ~ De naam die ik wil is niet beschikbaar
    Tja, pech gehad. Er worden geen onactieve accounts verwijderd voor het geval mensen toch nog willen terugkeren.
    Als het profiel van een naam die je wilt niet bestaat, maar je hem toch niet kan nemen, kan het zijn dat die persoon geband is of zichzelf op onactief heeft gezet.
    Hier is echt niets aan te doen.

    - Als jouw klacht hier niet bijstaat, kan het ook zijn dat deze op de help-pagina staat.



    We willen jullie er ook even op wijzen dat klachten niet over users of moderators mogen gaan. Als jij een probleem hebt met een persoon, ga je beter naar een bemiddelaar. Die zal je beter kunnen helpen.

    Als er toch nog een topic gemaakt wordt met dingen die hier vernoemd zijn, zal er een slotje volgen.

    Groetjes,
    De moderators van Quizlet. ^-^

    [ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 10:31 ]


    Let the Night embrace you

    BlackAlpha schreef:
    wat wordt er met tijd bedoeld? de tijd van de site of de tijd online want die doet het namelijk niet bij mij
    Als je iets post komt er een tijdstip bij te staan en die loopt vaak achter op de werkelijke tijd. Geen idee of het nog zo iets, maar hij heeft een een uur achtergelopen. Rutger kon hem wel resetten, maar hij bleef na een tijdje opnieuw achterlopen.
    Edit: bij mij loopt hij 3min achter.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 15:03 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Escritura schreef:
    (...)

    Daarmee bedoelen ze de tijd boven je forumposts.

    "Beverly zei op 15 juni 2012 - 14:53:"

    Die tijd loopt soms achter. ^^


    Ahzo. Zoveel last heb ik er nog niet mee gehad. Gelukkige dan maar. ^^


    Life is all about having a good time.

    wordt met klok ook bedoelt de tijd op je profiel, normaal liep'ie bij mij al niet goed, hij telde te langzaam maar nu hoor ik een dag en 15 uur online te zijn en staat er gewoon 15 uur...._O_


    ©1998

    BlackAlpha schreef:
    wordt met klok ook bedoelt de tijd op je profiel, normaal liep'ie bij mij al niet goed, hij telde te langzaam maar nu hoor ik een dag en 15 uur online te zijn en staat er gewoon 15 uur...._O_


    Door een crash van een aantal dagen terug is die teller bij iedereen naar 13 uur gesprongen... Misschien kan Rutger het fixen als hij terug is, anders zit er niets anders op dan opnieuw uurtjes sparen.


    i put the fun in funeral

    Ditzelfde geldt ook voor de spotlights. Ik heb de badge van 10, maar heb volgens Q er maar 7 ingezet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ditzelfde geldt ook voor de spotlights. Ik heb de badge van 10, maar heb volgens Q er maar 7 ingezet.


    Heb ik ook.


    Your make-up is terrible

    DarkSavior schreef:
    Ditzelfde geldt ook voor de spotlights. Ik heb de badge van 10, maar heb volgens Q er maar 7 ingezet.

    Dit heb ik met mijn GB berichten. Dit staat op mijn profiel;

    Aantal gb berichten geschreven: 927

    En ik heb de badge van 10 GB berichten niet :')


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''