• vliegveld!
    Ik ben er vandaag achtergekomen dat ik vier uur moet wachten op schiphol, want onze vliegtuig gaat om 11 uur en mijn oom kan ons alleen in de ochtend brengen. En mijn pa heeft een hekel aan bussen of treinen dus. o.O
    Nu ga ik me vervelen, dus hebben jullie tips om mensen te irriteren op een vliegveld? Of tenminste tips om te doen? xx


    EDIT: Wie woont er dicht bij schiphol?

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 14:08 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ga naar een cafeetje -of iets dergelijks- en bestel een patatje kaviaar


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Roodstrikje schreef:
    Ga naar een cafeetje -of iets dergelijks- en bestel een patatje kaviaar


    whahaaahaha.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    whahaaahaha.

    Die stond in mijn agenda
    Je kan ook -moet je wel eieren meenemen- tegen iemand zeggen dat je hem/haar 100 euro geeft als je 2 eieren op zijn/haar hoofd stuk mag slaan. Als hij/zij instemt sla je 1 ei kapot op zijn/haar hoofd. Als hij/zij vervolgens vraagt waarom je het andere ei niet stukslaat, zeg je: Ja doei, dat kost me 100 euro.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Ik woon een kwartiertje van Schiphol af ;D


    To infinity and beyond •

    Roodstrikje schreef:
    (...)
    Die stond in mijn agenda
    Je kan ook -moet je wel eieren meenemen- tegen iemand zeggen dat je hem/haar 100 euro geeft als je 2 eieren op zijn/haar hoofd stuk mag slaan. Als hij/zij instemt sla je 1 ei kapot op zijn/haar hoofd. Als hij/zij vervolgens vraagt waarom je het andere ei niet stukslaat, zeg je: Ja doei, dat kost me 100 euro.


    whahuahua, dat heb ik een keer gezien bij spangas. x'd


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ga constant heen en weer rennen op die bewegende dingen, die lijken op platte roltrappen (;


    Travel far enough, you'll meet yourself

    oh en toen kwam ik op een idee;
    Wanneer er wat omgeroepen wordt via de intercom, ga dan meteen in foetushouding op de grond liggen en krijs: "Daar zijn de stemmen weer! Daar zijn de stemmen weer!"


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Fides schreef:
    Ga constant heen en weer rennen op die bewegende dingen, die lijken op platte roltrappen (;


    hihi dat deed ik altijd toen ik nog jong was.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Music Maïstro! (A)


    You are the poetry Shakespeare was missing.